Grappige herinneringen van toen je klein was :D

Titel zegt het al. Plaats hier alle leuke dingen die je je herinnerd van toen je klein was,
of dingen die je toen erg vond en nu om kan lachen. Bv, dat je ooit moest huilen toen de juffrouw je stout noemde of dat je ooit betrapt bent met belletje trekken.

Plaats ze hier!

Mijn vader zette me op zijn schouders en toen moest ik zó hard lachen dat ik plastte op zijn schouders en rug.

In de kleuterklas heb ik alle stoeltjes met lijm besmeerd. En we hadden altijd van die houten kinderwagentjes. Daar had ik een jongetje ingestopt en toen had ik die kinderwagen heeeel hard door de klas geduwd haha :grinning:.

En verder zijn álle herinneringen aan mijn vader mooi. :slightly_smiling_face:

Op de allereerste schooldag van de basisschool ben ik meteen bevriend geraakt met mijn beste vriendinnetje van toen en die vriendschap heeft 11 jaar stand gehouden (nu spreek ik haar af en toe nog eens). :slightly_smiling_face:

Hahahhahahahhaha

Ik heb met sinterklaas een keer huilend onder te tafel gezeten, ik was bang voor de pieten hahah dus ging ik me verstoppen voor ze

Ik had een keer de poppenhoek geterroriseerd, ik moest moeder zijn en was boos dus toen ging ik met nepfruit gooien, en toen moest ik voor straf een puzzel maken.

Ik zat in groep 2 en er kwam politie op school, waarschijnlijk om iets over het beroep te vertellen in groep 8ofzo ( ja wist ik veel) Maar ik was dus SUPER bang en ging me achter het schuurtje verstoppen, bijna huilend. Gelukkig was daar nog een ander jongetje

altijd als ik achterop de fiets zat bij me oma zong ik altijd; MIJN VADER IS EEN MOORDENAAR dat was van een liedje maar ik zong alleen dat stukje. Zat net op school was 4 jaar .

Uhm zat met me zus in het zwembad en toen zat ik op zo’n luchtbed dat was dan mijn kameel =/ tjahh en toen viel ik uit het zwembad en zat ik vast in de heg.
En nog veel meer lachwekkende dingen maar kan nu niet opkomen :blush: ga wel volgen dit topic

Oke dat is raar dat heb ik ok 11 jaar bevriend geweest en spijtig genoeg erge ruzie gehad :frowning_face:

Op K3 dansen (en zingen) in mijn bikini onder de sproeier in de tuin met 2 vriendinnetjes. Oh dear lord (’:

Edit: we deden natuurlijk ook de kabouter plopdans :stuck_out_tongue:

Toen ik klein was en er in de bijkeuken ineens een zak met cadeaus van sinterklaas stond riep ik tegen mn ouders: “ALLEMAAL KADOOTEN!”

Word ik nog elk jaar aan herinnerd… :’)

Een jongen achtervolgde mijn vriendin en ik telkens overal omdat hij verliefd op ons was, hebben wij hem toen pauze overal achterna gelopen zelfs op de jongenswc maar toen moest hij huilen en ging hij klikken bij de juf =/

En was in computer lokaal en moest kotsen dus ik keihard rennen en toen kotste ik over de jassen van de leraren heen die in de gang hingen :blush: geen leuk moment

Hahahaha, dit is echt een leuke herinnering

Hahaha, wel voor mij maar totaal niet voor hem.

Mijn oom gaf me flesje chocomelk als baby ;p bij mijn opa en oma in huis want die wouden verbouwing laten zien aan iedereen alles nieuw behang vloegbeddeking enz. en toen ging hij vliegtuig spelen en me in de lucht rondraaien en toen heb ik een heel rondje op het nieuwe tappijt gekotst en veel ok :blush:
Heb veel herrineringen over kots =/
Komen steeds meer herrrineringen

Oja nog iets; ik ging voor het eerst naar het strand met me moeder tante oom nicht ( 2 jaar ouder ). Ik was toen 1/2 jaar en ik was bang voor zand ik wou het zand echt niet aanraken anders ging ik keihard huilen.

Dezelfde dag nog zat ik op me ooms buik en toen plaste ik op hem hahaha.

Ik was in de gang aan het spelen en toen ging ik op de trap zitten en ging ik met mijn hoofd door de tralies dingen van trapleuning met mijn hoofd en zat toen vast :blush:

dat ik toen nog heel klein was aan mijn vaders tiet zoog, omdat ik dorst had!