grappige/domme acties in dronken toestand

Lijkt me wel leuk om hierover leuke verhalen te horen!
[Als hier al een topic over is, moet je dat maar zeggen, heb het nergens kunnen vinden iig.]
Ik begin wel vast xP

Mijn vriend en ik zaten buiten, met een goeie vriend van hem erbij.
Mijn vriend had wiet in zijn zak, daar hadden we het over, en toen begon ik op een gegeven moment te zeggen:
“mijn vriendje is een drugsdealer! Ik wil geen crimineel als vriendje!”
Bleek dat er precies toen politie langskwam… oeps.
hij z’n hand voor mijn mond slaan, begon ik aan z’n hand te likken! hahaha. echt dom.

dan nog wat kleine dingetjes;
de beste vriend van mijn vriend op z’n kont slaan voor m’n vriendjes neus,
m’n nummer aan een jongen geven en daarna keihard tegen een vriendin zeggen: KUT, ik heb net m’n nummer aan robin gegeven, had ik niet moeten doen! [nooit een smsje gehad, trouwens! xD]
bierglas kapot laten vallen,
een jurkje aan hebben en dan na een uur erachter komen dat hij al de hele tijd scheef zit >.< (je zag de hele tijd m’n onderbroek, had een dunne panty aan)

nu jullie!

ik zelf ben nooit dronken geweest :stuck_out_tongue:
maar een vriend van mij die was zo dronken dat ie de hele avond aan meisjes ging vragen of ze met hem wilde zoenen!
en de volgende dag zei ik dat tegen hem en hij zo van sirues nee dat heb ik niet gedaan :stuck_out_tongue:

een vriendin en ik waren aangeschoten op kamp.
dus wij lopen door zoon dorpje en zien een groen hek.
dus ik helemaal zo tegen me vriendin… Kijk kijk een hek… en hij is groen …
en zij kwam niet meer bij van het laggen ze lag voor dat hek helemaal op de grond enzo.
maarja het was toen 9 uur 's ochtends ofzo…
echt heel vroegXD

Hahahaha!

Ben zelf nog niet dronken geweest ;p

ik was met een paar vrienden op een camping in frankrijk drank aan het drinken en we waren allemaal dronken en aangeschoten en ik zei de hele tijd ‘oh my god’. op een gegeven moment zegt een vriend: als je het nog een keer zeg gooi ik je in het water. (zaten dicht bij een rivier), dus ik zeg nog een keer ‘oh my god’. hij pakt me bij mijn arm en sleurt me mee naar beneden en hij was sterk!! mijn vriendin aan mijn arm hangen om te vorkomen dat ik echt in het water werd gegooit, maar dat hielp niet. dus op een meter van het water af ga ik zitten, en dat was mijn redding! de helft hoorde ik de dag later:P

hahaha, grappig.
ben zelf nog nooit dronken geweest. ;)

oeps ik ben vrijdagavond van m’n fiets afgedonderd, ik reed tegen een paaltje aan. stuk tand eraf…
en ik schijn een jongen een blauw oog geslagen te hebben o.o

met carnaval: we deden wie er de meeste jongens zou zoenen 5 dagen.
dus ik zei tegen iedereen: hee ik ben eline en ik heb een weddenschap… en dan uitleggen haha. echt heeel dom& voorschut maarja iedereen was zat.
&ik ben een keer voor ons huis van mn fiets in de bosjes gevallen en heb daar 5 minuten helemaal dubbel gelegen. zat de volgende dag een hele deuk in die bosjes xd.

Broek uitgetrokken en over straat gerent… ;3 (had wel m’n onderbroek aan hoor xD) maar het regende ook en het was superdonker buiten… n_n

Samen met mijn broer keihard wegfietsen voor de politie. Op de grond gaan zitten, omdat iemand dat zei(het was vet ranzig daar, allemaal bier enz). Heel raar gaan dansen. Stom gaan giechelen, omvallen. Een jongen een keer geslagen en helemaal verrot gescholden. En uiteindelijk hang ik bijna altijd kotsend boven de wc. Dus ik drink niet zo veel meer.

Ik viel van mn fiets precies voor een kroeg dus ik werd keihard uitgelachen, dus toen dacht ik het enige goede om nu te doen is jezelf nog meer voor lul te zetten! Dus toen ging de broek uit.
Ik trek wel vaker mijn broek naar beneden als ik dronken ben.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[quote author=beverr link=topic=124256.msg3683388#msg3683388 date=1243952758]
met carnaval: we deden wie er de meeste jongens zou zoenen 5 dagen.
dus ik zei tegen iedereen: hee ik ben eline en ik heb een weddenschap… en dan uitleggen haha. echt heeel dom& voorschut maarja iedereen was zat.
&ik ben een keer voor ons huis van mn fiets in de bosjes gevallen en heb daar 5 minuten helemaal dubbel gelegen. zat de volgende dag een hele deuk in die bosjes xd.[/quote]

hahaha, ik ben zelf ook nog nooit dronken geweest =P

midden in de stad gaan dansen op koninginnedag, en daar blijkt achteraf ook een filmpje van zijn geweest.
tegen het hek oprijden en mezelf afvragen waarom dat ding niet vanzelf opging.
zulke dingen.

up

Keihard uit een raam Roepen
STOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP

( om geen enkele reden en ik hoorde het de dag daarna)
Het was heel warm dus iedereen zat buiten en iedereen keek WAHHAHAHA

weet nog steeds niet waarom ik het nou deed

HAHA
zo grappig dit allemaal (:
Ik wil heel graag een keer dronken worden, maar ik ga nog niet uit, dus dan kan he tniet echt…
xx

Ik was dronken, liep door de tuin van mijn vriend, en hij heeft zo’n schuifdeur. Dus ik loop heel rustig naar een van die ramen, heh… hoe kan dat nou ? Die raam gaat niet open? en daarna schreeuwen : MICHAEL, EEN DIEF HEEFT JULLIE DEUR MEEGENOMEN! En het was toen half 4 in de ochtend.

Ik ben nooit dronken geweest, maar mijn nicht wel… Dat was echt zo grappig >.<
Ze ging tegen bomen praten en ze stak haar kop in de vijver en zei dat ze met de vissen ging praten xD

Hahaha!
Ikzelf ben nog nooit dronken geweest. (:

waren niet echt dronken maar hadden wel iets op

was met me familie uiteten geweest en meestal lopen we dan even door de stad en dan komen we langs een telefoonwinkel met een camera waar je dan jezelf op ziet en dan trokeken we altijd rare bekken enzo

dit keer deden wdat ook weer alleen liep me vader opeens weg en zei er zitten allemaal mensen binnen.wij geloofde het eerst niet toen we toch maar keken zaggen we dat er een stuk of 15 mensen ons aanstonden te kijken bleken ze in een vergadering te zitten.Sindsdien hebben we het nooit meer gedaan :grinning_face_with_smiling_eyes: