Grappige dingen

Hayy, ik heb net geskypt en de gene waarmee ik geskypet heb heeft allemaal grappige dingen die hij kan doen tijdens het het chatten, zoals een hoed op enzo!

Hoe doe je dit>

ja dat wil ik ook al heel lang! ik weet het ook niet ;p

Een enorme verkleedkist naast de computer neerzette? :grinning:

Nee, sorry, geen idee. Ik vraag het me ook al een tijdje af.

Haha, die is goed!

Ben je dom? :confounded:
verzin iets zelfs, zoek gewoon een hoed of een zonnebril of probeer de andere chatter te tekenen …

zo moeilijk is dat niet , iets te verzinnen

@hoebluebenjij

nee ze is niet dom, ze bedoelt dat je dat op het beeld hebt zitten.

uhh, nee, ik ben niet dom!?en als je zou weten wat ik bedoelde zou je ook niet zo hoeven te reageren. of bemoei je er gewoon niet mee :face_with_raised_eyebrow:

Dat kun je downloaden, had ik ook een keer… alleen het lampje van mijn webcam bleef daarna telkens aan staan (wat betekent dat hij aan het filmen is) en dat vond ik toch wel vreemd aangezien ik met niemand aan het cammen was, dus ik heb het programma verwijderd…

excuses, ik meende dat je bedoelde dingen in Rl ,
bv bij chatroulette dat mensen rare dingen doen enz xd

akward

=Ooooh, oke!

je kan manycam downloaden. Daar heb je van die grappige dingen zoals hoedjes en brillen :slightly_smiling_face:

Volgens mij moet je dan gewoon in dat aparte programma van de webcam zo’n dingetjes aanklikken,
oke als je het snapt?;p

Over dom gesproken…

maargoed ik zou het niet weten, maar klinkt tof !:stuck_out_tongue:

edit: jeetje sinds wanneer gebruik ik het woord ‘tof’

ik had het standaard op mijn webcam-programma zitten. Dus dan zou je een nieuw webcam programma moeten kopen denk ik anders kan het niet denk ik