Grappige dingen met jongens topic.

Hoi.

Ik was aan het denken, omdat er ook een schattige dingen met jongens topic is, dat het misschien ook wel een leuk idee was om een grappige dingen met jongens topic te maken.

Omdat het mannelijk geslacht dus soms toch nog wel andere humor heeft dan testosteronhumor,
Brandt los (:

Oh en als dit topic al bestaat, of er al een gerelateerd topic is, sorry, sluit deze dan maar.

Yay dit is leeeuk! :upside_down_face:
Even denken hoor… Nouja ik weet zo 1 2 3 even niks maar als ik het wel weet zal ik het hier posten!

Ooh ik kan ook zo direct op niks komen, maar wel een leuk idee!
ik ga hier nog veel komen haha (:

Up, leuk idee maar ook mijn geheugen faalt even :’)

Ik heb zelf al testosteronhumor ;p

Maar nein, ook ik weet nu niets.

ja ik eigenlijk ook hoor :’)

Ik zit de hele dag met jongens opgescheept aangezien ik in een mannenwereld zit! Maar ook ik kan zo even niks bedenken :hammer:

Ojaaa de kusjes/knuffeldag etc vonden ze gisteren heel grappig, daar waren ze echt de héle pauze over bezig ofzo hahahaha

@BelgiumLovatic: heeel herkenbaar, zulke momenten heb ik constant met mn vriend. :’).

ik gaf hem een kusje en zei ‘wat heb jij zachte lippen vandaag!’ ‘ja ik heb me net geschoren.’ ‘nou, ik mag hopen dat je geen haar op je lippen hebt!’ ‘nee, maar ik heb wel haar op mn tanden!’ :’)))). echt. die gozer. :’).

Ik zat op een matras, en ik had mijn ene been recht en mijn andere been gekromd onder mijn andere been zodat er nog net een paar tenen uitstaken. Mijn vriend lag met zijn hoofd op het matras naast mijn uitstekende voet

‘hallo aanhangsel’
‘WEES GEGROET AANHANGSEL’

Dus ik bewoog mijn teen. Pakt hij de reuze knuffel pinguin en gaat met die pinguin op mijn teen slaan.
:’)

Ik had ook eens met een jongen,
ik deed mijn horloge en armbanden af dus hij vraagt zo: ‘Doe je alles uit?’
Ik antwoord automatisch met ja, echt een paar tellen daarna kijk ik 'm aan en begin we echt allebei keihard te lachen. Dus toen pakte hij voor de grap mijn trui vast en duwde hem iets omhoog.
Dit soort opmerkingen zijn vaak wel grappig, vooral als je het in eerste instantie niet door hebt ghehe.

Gisteravond kreeg ik een sms.

‘Hoi. Deze sms is geil. Doei.’

:’)

En vorige week gingen we een spelletje spelen. Dus hij moest raden aan wat voor dier ik dacht.

Hij : Hoeveel poten heeft het?
Ik : 0.
Hij; Boterkoek.

Als wij soms elkaar zien dat groet hij mij heel deftig. ‘Goedendag Mejuffrouw *naam 2e naam en zijn achternaam*.’ of ‘Gutentag Fraulein.’

Oh en gisteravond hadden wij aan de telefoon een ‘serieus gesprek’ .
Ik : Ja, ik vind zoute drop gewoon écht niet lekker.
‘Ik zal je vanaf nu met andere ogen bekijken.’ zei hij heel serieus

Ach ja. :’)

Terwijl ik een plet-aanval op mijn vriend uitoefende gooide hij me tussen de 2 matrassen op de vloer :’)

Leuk idee voor een topic Loopeend! :grinning:

Soms maakt mijn buik zo’n raar geluidje, niet echt knorren, idk, meer alsof het wat lucht ‘fijnknijpt’ en dat vind mijn vriend heel schattig (is een recente ontdekking van hem). Zei-ie toen hij dat voor de tweede keer hoorde heeeel erg grappig “om nom nom”, alsof dat echt het geluidje was wat hij maakt terwijl hij smakkend aan het eten was.

Dus ja. Dat “om nom nom” is pas afgelopen donderdag geïntroduceerd, maar ik denk wel dat het een blijvertje is :’) Ik moet er namelijk heel hard en lang van lachen haha.

hahaha :’) Nomnomnom klinkt inderdaad heel bekent. ‘Nom’ is voor mij en mijn vriend het woordje dat uitdrukte hoeveel hij van me houdt, en hoe dol hij op me is. We hebben ook ‘nommie’ :’)

Haha dit is leuk, mijn vriend is zo leuk met dit soort dingen :grinning: