Grappige dingen die je vroeger dacht/zei

Hey post hier alle leuke/grappige dingen die je vroeger dacht/zei…
dus bijv dat je dacht dat Zeeland hetzelfde was als Nieuw-Zeeland o.i.d. ik zeg maar wat. :stuck_out_tongue:

Het mag natuurlijk ook van je broertje of zusje ofzo, is ook leuk :wink:.
X

Volgens mij is er al zo’n topic. ;p

o ok ik kon hem niet vinden maar als iemand even de link heeft ofzo dan mag die wel dicht.

Ik wist vroeger nooit wat 0 was.
Dus een keer vroeg mijn zus aan mijn vader: mogen we chips?
mijn vader: nee
mijn zus: 1tje?
Mijn vader: nee jullie mogen er 0.
Dus ik zo: Oh yes! (ik dacht dus dat we er wat kregen)

& ik dacht vroeger dat Amerika & afrika hetzelfde was

• Ik wist vroeger niet dat het sarcastisch was als iemand zei het is van de vrachtwagen gevallen (dacht serieus het is zo naar beneden gevallen).

Ik dacht dat mensen vroeger in een grijze wereld leefden (komt door die oude, grijze beelden op teevee haha), maar toen was ik wel erg jong.

In groep 8 vertelde ik aan mijn vriendinnen dat ik ‘heus niet gemaakt werd’, maar dat mijn moeder een pil slikte en hierdoor zwanger raakte.

Toen er een zwart-wit film op TV was dacht ik dat de TV stuk was… :3

Dat eerste had ik ook!

hahahah ja dat dacht ik duss ook en toen probeerde mn moeder het me uit te leggen maar ik bleef maar gillen; ooooh mama de tv is kapot! :stuck_out_tongue:

Volgens mij is er al zo’n topic.
En van dat Zeeland/Nieuw-Zeeland snapte ik vroeger ook nooit (A)

Ik dacht dat er maar 5 landen waren op de hele wereld.

mijn broertje noemde vroeger een bodywarmer altijd een bobbywarmer, hahah
voor de rest weet ik ff niks

Vleeswaren = salami.

Het duurde heel lang voordat ik doorhad dat met vleeswaren alle soort vlees bedoeld werd.
En wij gingen altijd naar de Albert Heijn, al die andere winkels waren supermarkten.

Ik kon de woorden kampeerplaats en parkeerplaats nooit uit elkaar houden & gebruikte ze altijd verkeerd xD

[i]Het eerste woord wat ik kon zeggen was aquaduct… XD heeft mijn zus me toen geleerd

Oja en ik dacht altijd dat er in de auto niemand achter het stuur zat, omdat het zo snel voorbij flitste, en dat mensen robots waren.[/i]

Ik dacht dat afrika een land was dus ik wist toe niet dat congo,ghana,ivoorkust enzo bestond.

Ik dacht dat als je een appelpitje doorslikte er een appelboom in je buik ging groeien, superdom :stuck_out_tongue:

haha dat dachten ik en mijn zussen ook altijd.
En als je zwarte pitten van watermeloenen doorslikte kon je misschien dood gaan.

vroeger dacht ik altijd dat alle kleine meisjes automatisch een pony hadden
(pony als in kapsel)

http://forum.girlscene.nl…daan/list_messages/120790
staat ook vol met dingen die ze dachten.