Grappige chat-gesprekken..

Van bijvoorbeeld msn, omegle of andere chatsites.

Om deze moest ik wel lachen:

http://www.geardiary.com/wp-content/uploads/2009/03/omegle.jpg

http://www.appvee.com/uploads/1223919746-IMG_0012.PNG

http://blog.arpitnext.com/wp-content/uploads/2009/03/omegle.png

haha, sorry ik weet er even geen

up!

http://i51.tinypic.com/11c5xl1.jpg

:laughing:

Heet jij Hafza en had je toevallig imonline? :grinning:

Oh ik heb net een best wel lang gesprek gehouden x] :
You: hi
Stranger: hi
Stranger: asl?
You: 17f USA
You: u?
Stranger: 18 m india
You: ok
You: lol
You: i’m dope
You: do u love starwars?
You: I LOVE STARWARS
You: IT’S DOPENESS
Stranger: not so much…
You: oh
You: bad luck for me x]
Stranger: because you only talk to people who love star wars?
You: no
You: haha
You: nooh
You: that’s not meh
Stranger: so what is you?
You: me is
You: MUSIC
You: DRUNK
You: AND THAT KINDA SHIT
Stranger: good for you! the capital letters make it sound so much classier
You: thank you
You: i’
You: m
You: classy
You: DUH
You: BUT ALL THOSE OTHER SUCKAS AREN’T
Stranger: i never really understood, are the caps to make the sentence sound louder ?
You: YES
You: it’s in your head
You: and if you hear voices in your head
You: YOU’RE CRAAAAAAAZYYYY MAN
Stranger: hey, that crazy man part sounded louder!
You: wooohoo
You: HOW DID I DO THAT?
Stranger: ok, it was fun at first
You: wud?
Stranger: the capital letters
You: haha
You: I <3 CAPSLOCK
You: IT MAKES ME DOPE
You: I think
Stranger: i love dope, it makes me capslock
You: also
You: true
Stranger: honestly, if you had to take a guess, where do you think i’m actually from?
You: erm
You: idk
You: INDIA
You: x]
Stranger: i pulled it off!!
You: YAAAAY
You: what u mean?
Stranger: think, good woman, think
You: u a gigolo?
You: or what
You: x]
Stranger: let me correct myself, think clearly, good woman, think clearly…
You: haha
You: I CAN’T THINK
You: DARTH VADER HAS FROZEN MY BRAINS
You: AND NOW THE CLONES ARE ALL ALONE!
Stranger: and left your hands unharmed to type, good for him
You: yesh
You: and I never get hints
You: so…
You: U LIVE NEXT TO ME?
You: *looks outside window*
Stranger: thank god i hid myself, otherwise it was a clear field view
You: haha
You: yes
You: but I know my neighbours house
You: (don’t ask)
You: and I know where you are
You: YES
You: I SEE YOU
You: WOOHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHA
Stranger: darn
You: you’re in deeeeeep trouble
You: OHNO
You: I FORGOT TO WATCH SPONGEBOB
You: HOW COULD I
You: *that means I have to go*
Stranger: by all means proceed

nog een:
Stranger: DARTH VADER WELCOMES YOU
You: HI
Stranger: HELLO
You: U ALSO LOVE STARWARS
You: ?
Stranger: SURE WHY NOT
You: YES
You: FINALLY
Stranger: LOL
You: ME, LUKE SKYWALKER
You: ALWAYS WANTED TO FIGHT YOU AGAIN
You: SO HERE WE ARE
Stranger: ILL CUT OFF UR OTHER HAND
You: SO WHATAYA WANT FROM ME
You: NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOH
You: I CAN’T TYPE ANYMORE
Stranger: LOL
You: WUD
You: IT FUCKING HURTS
Stranger: TAKE SOME MORPHINE…
You: NO
You: THAT DOESN’T HELP
Stranger: haha
You: MY ARM IS ALREADY FROZEN!
You: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
You: *falls into black hole
You: *
Stranger: …OH SHIT…THAT WASNT SUPPOSED TO HAPPEN
You: NOW I’M DEAD
You: HAPPY?
Stranger: NO…
Stranger: IM SATISFIED
You: O
Stranger: LOL
You: THAT’S ALSO GOOD
You: oh luke
You: me, Leia
You: always loved you
You: AND IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
You: WILL ALWAYS
You: LOVE YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII
You: WILL ALWAYS
You: LOVEUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
You: IIIIIIIIIIIIIIIII
Stranger: …wtf
Stranger: lol
You: I WILL ALWAYS LOVE UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Stranger: OKAY…SILENCE OR DARTH VADER CUTS OFF UR PENIS
You: OHMY
You: NOH
You: I NEEDDA PEE

You: hi
Stranger: hey… 22 male here :slightly_smiling_face:
You: 15 female
You: goodbnye

Ik zei: Hoi
Hij: Hoi
Ik: Ik moet morgen 2 uur nablijven.
Hij: Oh.
Ik: Ja, tot 5 uur op school jippie.
Hij: Maar gelukkig is het nu half 7/
ik: Wat is er met halfzeven?
Hij: Ik ga eten doeg xxxxxxxxxxxxxx

O.o

Edit: Dat was niet grappig.

Jaa :astonished: hoe weet jij dat?

^^^Oeps betrapt hahahah

Ik had ook imonline en ik herkende gewoon je gezicht! Toen ik je msnnaam zag wist ik het zeker. :stuck_out_tongue:

You: ;3
Stranger: hi
You: Ko-NNI-CHI-WA!
You: I dun’t know ya
You: Geak
You: :stuck_out_tongue:
Stranger: What’s this?
You: My ass honey.
You: LOLL XDD
Stranger: Thanks pussy.
You: Imma Nawt

Btw, dat op de msn foto is mn zusje he… :blush: & wie ben jij van imonline dan?

ohdesire
ken je vast niet. ;p