grappig !!

wat vinden jullie van dit filmpje? :’)
ik vind het persl echt hi-la-risch!

http://www.youtube.com/user/wafflepwn#p/u/14/YersIyzsOpc

en daarna moet je deze bekijken: Hier krijgt die een truck cadeau, let’s see what he thinks :slightly_smiling_face:

[NORML]http://www.youtube.com/user/wafflepwn#p[/NORML]/u/14/YersIyzsOpc

up

UP UP UP UP

ik vind het eigenlijk niet zo grappig. :’)

Te vaak gezien eigenlijk. :’) Zelfs de Kirby-remix-versie ervan heb ik te vaak gezien.

Ik heb eerder om hem gelachen ja, zoals toen hij de stofzuiger sloopte… Maar na een paar keer…mmm… het is wel een beetje zielig ook…

Nee die jongen heeft echt een psychische aandoening. Dat zie je ook in het filmpje. Ik vind het idd zielig ja.

ahhaahhhaha gaat ie de kast in komt ie er gelijk weer uit hahaha, en wou die nou een telefoon in zn kont stoppe? :anguished:?

Na de reacties te zien heb ik al die filmpjes al gezien :'3.
En ik vónd ze leuk, nu vind ik ze een beetje zielig eigenlijk.

woow ik keek die van die truck he, jezus die moet echt opgenomen worden :s lijkt wel een wild zwijn die tekeer gaat ofzo. dat is gewoon echt niet normaal meer

hahahha

Ik heb ze echt een x allemaal gezien! maar ze blijven nog geweldig!(:

Hahaha, Maar vind het ook best wel zielig …

man die gasten moeten echt opgenomen worden haha
en dat tweede filmpje is gewoon niet grappig. die eerste trouwens ook niet echt ;p

trouwens is het nou zo dat ie zijn broer iedere keer filmt? En vind ie dat grappig?
Ik vind het zielig.

hahahahhhahahhhaha die met die oma ‘‘where is the phone?’’ hij; i don’t knowww '‘you did up that in your ass to?’ AHHAHAHA

ik vind die eerste juist het grappigt hahaha, maar er staat ook daaronder in zijn kanaal dat die stephen niks heeft

‘‘This channel is dedicated to my brother Stephen and his insane freakouts. He does not have a mental disorder he is just a giant hot head. He has broken a truck, microwave, vacuum, guitar, Christmas Tree, the mole off my chest, and even found a way to break Christmas.’’

Hij is zelf een gemene broer ! hij stopt niet met hem boos de maken en hem uit te lachen. ocharme Stephen hij kan niets aan zijn woedeaanvallen doen.

Nouja, ik kan me voorstellen dat als dat broertje zulke flipaanvallen heeft en zoveel dingen kapot heeft gemaakt en blabla, je op een gegeven moment geen medelijden meer hebt maar gewoon een hekel aan zo´n broertje krijgt

ik twijfel eigenlijk aan de echtheid van die filmpjes, volgens mij kan 't wel dat ie gewoon acteert hoor, want een radio station heeft hem eens geïnterviewd en hij klonk compleet normaal en hij zei dat hij eigenlijk niet echt zo’n woedeaanvallen heeft. Dat interview staat ook ergens op youtube.