Grappig verhaal over onbekende msn-er

Nou ik was op mijn MSN toen k opeens een uitnodiging kreeg van ene bbitsme :S
Dus ik zo van hoi wie ben jij en hij zei zo van oeps verkeerde persoon en ik dacht toen al van uhu :pensive:’ en toen begon hij echt te vragen van ja hoe oud ben je en dat soort dingen en toen had ik zo van ok ik ken je niet dus laat me verder met rust en toen ben ik zijn msn gaan googlen wat vind ik : allemaal van die dingen van ja ben geil wie wil neuken hier is me msn : (zijn msn) en toen ben ik nog gezellig gaan chatten enzo en hij probeerde ook gewoon mijn vragen te ontkennen als ik dan zei van : ja wat zijn je hobbies ofzo (dat deed ik gewoon om iets te linken). en na een tijdje maakte ik duidelijk dat ik hem doorhad en toen zei ie zo van : huh waar heb je het over ? en toen is ie ofline gegaan…

X.

Zei die dat zo van?
Nooo meid.

Laat maar XD

Ik doelde daarmee op je irritante typgedrag; hij zei zo van en ik dacht zo van en ik had zo van

@lacoccinelle
Nu je het zo zegt, valt het wel enorm op ja :’).

HAHA, zo typ ik ook wel eens :’) jeez, ik zie nu pas in hoe irritant dat wel niet moet zijn voor andere mensen.

Waarom voeg je überhaupt iemand toe die je niet kent?
Waarom maak je je er druk om terwijl je diegene niet kent?

Wat maakt het uit of je hem hebt afgeschrikt? Je kent hem niet en ziet hem waarschijnlijk nooit weer, dus je hoeft je ook niet lullig ofzo te voelen.

Serieus, why do you care? Het is waarschijnlijk gewoon een triest jongetje

vind je verhaal beetje vaag
maar denk wel dat je hem hebt afgeschrikt

is het niet juist de bedoeling dat je hem hebt afgeschrikt?:pensive:

Ik voegte em toe om te kijken of ik hem wel kende ik bedoel misschien was het wel een vriend die mijn msn had toegevoegt :S

Dat was eigenlyk niet voor dit forum bedoeld :blush: dat was ergens anders voor :blush:

Zooo hee, wat een avontuur.

HAHAHAHHAA HILARISCH.

haha wat is dit man.

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Dit heb ik ook eens meegemaakt. Ze gingen mij echt stalken met ‘cam?’ en zo terwijl mijn moeder naast me stond en zo. Dus uh, ik heb ze geblokt en gedelete.

Mijn IQ is gestegen met 1 punt door dit verhaal.

Wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken? Ik heb zoiets meer dan 1 keer meegemaakt. Negeer en blok hem, klaar.

HWHAHAHAHA ECHT GRAPPIG MAN :expressionless: