Grappig verhaal beachhunk gevonden op fb

Hoi meiden!

Ik heb er niet eerder tijd voor gehad om dit te melden, maar ‘beachhunk’ heeft me vorige week geaccepteerd op facebook!
Dus nu heb ik ongestoord kunnen rondkijken op zijn profiel, en ik moet zeggen, hij valt toch wel een beetje tegen qua interesses en uiterlijk enzo. :stuck_out_tongue:
Maargoed, ik wilde er verder toch niks mee!
Hij heeft gelukkig niet gevraagd: ‘wie ben jij?’ Of iets anders gezegd.

Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties!

-----------------------------------------------------------------
Eerder bericht:

Helloooo girls!

Ik wil even iets met jullie delen, ik zal vast weer wat reacties krijgen van mensen die me raar vinden. Of vinden dat ik een stalker ben, of dat ik van hem af moet blijven. Dan kan ik je alvast vertellen, ik ben niet zó raar, ik heb gewoon geluk (tenminste ik geloof in toeval), ik ben geen stalker en ik ben niet verliefd op deze ongelooflijke sexy ‘beachhunk’!
Maaar ik ben een paar weken geleden op vakantie geweest, en daar was een strand, waar een hele sexy jongen de drankjes rondbracht. Wat bleek, hij was ook nog eens nederlands!

Ik kreeg een paar keer veel aandacht van hem, hij is een beetje een charmeur in m’n ogen. :stuck_out_tongue: maar daar heb ik niks achter gezocht, toch moet ik wel zeggen, dat ik hem niet echt uit m’n gedachten heb gekregen. Zelfs nu ik al 4weken thuis ben, denk ik nog weleens aan hem. Terwijl we eigenlijk maar weinig contact hebben gehad, en ik niet eens zijn naam weet! Maar hij was gewoon ongelooflijk knap. Verder hoefde ik hem ergens ook niet beter te leren kennen. :wink:
De laatste keer dat ik naar dat strand ging, zag ik een jongen die bij mij in de stad woont. Ik ken hem niet persoonlijk, maar weet wie hij is.
Wat blijkt?! Kent hij de ‘beachhunk’. Nou toen kwam ik al niet meer bij van het lachen. Maar sinds een half uur, lig ik helemaal dubbel.
Ik zat op de facebook van die jongen uit m’n stad, ik kan niet op zijn prikbord kijken, maar aan de zijkant kon ik wel zijn vrienden zien en daar stond als eerste een meisje die me erg bekend voorkwam, en jaaa hoor staat ze met ‘beachhunk’ op de foto! Via haar fb, heb ik de fb van ‘beachhunk’. Ze hebben een relatie zag ik. :stuck_out_tongue:

Zal ik hem toevoegen?! Want ik ben echt heeeeel erg nieuwsgierig waar hij vandaan komt en hoe oud hij is enzo.
Wss herkent hij me niet eens, en hij heeft een relatie. Dus dat is ergens ook wel een beetje raar, want stel hij vraagt wie ben jij? Wat moet ik dan zeggen. :stuck_out_tongue: En ik vind hem niet leuk, ik ben meer gewoon geinteresseerd, nieuwsgierig. Alleen hij heeft een vriendin, en tja ik zeg dit alleen omdat ik weet dat veel meiden er gevoelig voor zijn, dat als je een jongen ziet staan die al een vriendin heeft. Maar ik zie hem niet staan, en ben wss lang niet zo leuk als zijn ‘vriendin’. Dus het idee van ‘afpakken’ geld niet voor mij, vind ik.
Alleen aan de andere kant heb ik ook zoiets van, ach, ik wil niks van hem, dus hem toevoegen is ook een beetje onzin.
Maar gewoon puur door toeval, heb ik hem op facebook gevonden! Het is echt weer iets voor mij om zo achter iemands naam te komen. :stuck_out_tongue:

Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Of zijn er meisjes die ook altijd nieuwsgierig zijn naar hoe iemand is, en hem/haar alleen daarom toevoegen op hyves, facebook of zelfs volgen op twitter?

xxxxx

Ik was btw op vakantie in Griekenland, en het is echt té toevallig dat ‘die jongen uit m’n stad’ daar dus ook op vakantie was… :wink: en precies naar hetzelfde strand ging én ‘beachhunk’ kent.

ik zou hem wél toevoegen, vooral omdat je hem soweieso een leuke jongen vind.
ik zou gewoon zeggen dat je hem tegenkwam op vakantie en het leuk vond dat hij ook nederlands was, net als jij. en nu je hem tegenkwam op facebook dacht je; laat ik je toevoegen.
en dan kun je gelijk vragen of hij dat werk elke vakantie doet, of whatever.
succes iedergeval. (;

niet toevoegen denk ik. want dan ga je uit nieuwschierigheid foto’s bekijken enzo en dan heb je kans dat je verliefd op hem word terwijl je dat nu niet bent.

Wat is er mis met verliefd zijn ??

on-topic: ik denk indd ook toevoegen

niks maar hij heeft een relatie, dus maak je
minder snel kans

Haha ik zou hem echt toevoegen! :slightly_smiling_face:

tuurlijk toevoegen! alleen al omdat het zo toevallig is dat je hem tegen bent gekomen

Er is niks mis met verliefd zijn.
Maar als hij al een vriendin heeft dan moet je gewoon uitkijken.

Ik zou hem gewoon toevoegen. Bij het persoonlijke bericht kun je gewoon neerzetten wat je hier zegt, alleen dan samengevat :stuck_out_tongue_winking_eye:

Haha, sorry daar had ik overheen gelezen

Toevoegen! Het is zo toevallig dat je achter z’n facebook gekomen bent dat het zonde zou zijn als je hem niet toevoegt!

niet toevoegen, als je toch niks in hem ziet en hij heeft een vriendin? wat heb je eraan.

Wel toevoegen, niks doen xd

Ik sla zijn facebook én naam ook wel op hoor. :stuck_out_tongue: hahaha

Alleen, die vriendin zie ik niet zo staan… Ze was reisleidster op het eiland waar ik zat… En op der fb zag ik dat ze een relatie had met iemand anders toen ze daar ging werken. En nu iets heeft met ‘beachhunk’.
Beetje bitchy meisje zegmaar. Want ‘die jongen uit m’n stad’ is ook een arrogante zak, vind ik…

Ik had deze reacties trouwens niet verwacht. (: Thanksss voor de leuke reacties!

Je hebt er verstand van, lijkt wel. (: haha iemand toevoegen op facebook die je eigenlijk niet zo goed kent. Ik vind het altijd een beetje eng, omdat ik bang ben dat ie dan gaat vragen, wie ben jij?

Niet toevoegen. Waarschijnlijk denkt hij wtf? wie is dat. En als ik een berichtje zou krijgen van jaa ik zag jou op vakantie en je lijkt me aardig, dan zou ik dat ook raar vinden.

Verliefd zijn is heeeeeeerlijk!
Maar kan ook ongelooflijk vervelend zijn…

Ik denk dat je daar wel gelijk in hebt! Dat zou ik zelf ook raar vinden, en dan voel ik me gelijk weer zo’n jong meisje van 16, die smoooorverliefd is op een jongen van 19. Ook al ben ik bijna 17, en niet smoorverliefd. :stuck_out_tongue:
Maar zo gaat het dan wel voelen, denk ik…

Haha, ik denk dat ik even nieuwsgierig ben als jij.

OT: Er is helemaal niks mis mee met hem toe te voegen. Ik heb het ook al gehad dat mensen die ik totaal niet ken (maar die dan vaak wel weer bevriend zijn met vrienden) me toevoegen, en soms accepteer ik het dan, soms niet. Misschien negeert hij je vriendschapsverzoek gewoon, misschien accepteert hij, misschien stuurt hij een bericht om te vragen wie je bent, je weet het niet.

Maar als hij een bericht stuurt om te vragen wie je bent en je zegt dat je hem hebt gezien op het strand op vakantie zal het idd wel raar overkomen, maar je hoéft er niet op te antwoorden dan he. Dan kan je het ook gewoon laten zoals het is.

Als hij je verzoek wel gewoon accepteert, des te leuker voor jou en dan kan je nog wat verder uitpluizen wie hij is :wink:

En dat wil uiteraard niet zeggen dat je verliefd op hem wordt of dat je een stalker bent. Een beetje nieuwsgierigheid is gezond.