Hoi meiden!
Ik heb er niet eerder tijd voor gehad om dit te melden, maar ‘beachhunk’ heeft me vorige week geaccepteerd op facebook!
Dus nu heb ik ongestoord kunnen rondkijken op zijn profiel, en ik moet zeggen, hij valt toch wel een beetje tegen qua interesses en uiterlijk enzo.
Maargoed, ik wilde er verder toch niks mee!
Hij heeft gelukkig niet gevraagd: ‘wie ben jij?’ Of iets anders gezegd.
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties!
-----------------------------------------------------------------
Eerder bericht:
Helloooo girls!
Ik wil even iets met jullie delen, ik zal vast weer wat reacties krijgen van mensen die me raar vinden. Of vinden dat ik een stalker ben, of dat ik van hem af moet blijven. Dan kan ik je alvast vertellen, ik ben niet zó raar, ik heb gewoon geluk (tenminste ik geloof in toeval), ik ben geen stalker en ik ben niet verliefd op deze ongelooflijke sexy ‘beachhunk’!
Maaar ik ben een paar weken geleden op vakantie geweest, en daar was een strand, waar een hele sexy jongen de drankjes rondbracht. Wat bleek, hij was ook nog eens nederlands!
Ik kreeg een paar keer veel aandacht van hem, hij is een beetje een charmeur in m’n ogen. maar daar heb ik niks achter gezocht, toch moet ik wel zeggen, dat ik hem niet echt uit m’n gedachten heb gekregen. Zelfs nu ik al 4weken thuis ben, denk ik nog weleens aan hem. Terwijl we eigenlijk maar weinig contact hebben gehad, en ik niet eens zijn naam weet! Maar hij was gewoon ongelooflijk knap. Verder hoefde ik hem ergens ook niet beter te leren kennen.
De laatste keer dat ik naar dat strand ging, zag ik een jongen die bij mij in de stad woont. Ik ken hem niet persoonlijk, maar weet wie hij is.
Wat blijkt?! Kent hij de ‘beachhunk’. Nou toen kwam ik al niet meer bij van het lachen. Maar sinds een half uur, lig ik helemaal dubbel.
Ik zat op de facebook van die jongen uit m’n stad, ik kan niet op zijn prikbord kijken, maar aan de zijkant kon ik wel zijn vrienden zien en daar stond als eerste een meisje die me erg bekend voorkwam, en jaaa hoor staat ze met ‘beachhunk’ op de foto! Via haar fb, heb ik de fb van ‘beachhunk’. Ze hebben een relatie zag ik.
Zal ik hem toevoegen?! Want ik ben echt heeeeel erg nieuwsgierig waar hij vandaan komt en hoe oud hij is enzo.
Wss herkent hij me niet eens, en hij heeft een relatie. Dus dat is ergens ook wel een beetje raar, want stel hij vraagt wie ben jij? Wat moet ik dan zeggen. En ik vind hem niet leuk, ik ben meer gewoon geinteresseerd, nieuwsgierig. Alleen hij heeft een vriendin, en tja ik zeg dit alleen omdat ik weet dat veel meiden er gevoelig voor zijn, dat als je een jongen ziet staan die al een vriendin heeft. Maar ik zie hem niet staan, en ben wss lang niet zo leuk als zijn ‘vriendin’. Dus het idee van ‘afpakken’ geld niet voor mij, vind ik.
Alleen aan de andere kant heb ik ook zoiets van, ach, ik wil niks van hem, dus hem toevoegen is ook een beetje onzin.
Maar gewoon puur door toeval, heb ik hem op facebook gevonden! Het is echt weer iets voor mij om zo achter iemands naam te komen.
Heeft iemand dit ook weleens meegemaakt? Of zijn er meisjes die ook altijd nieuwsgierig zijn naar hoe iemand is, en hem/haar alleen daarom toevoegen op hyves, facebook of zelfs volgen op twitter?
xxxxx