Grappig Justin Bieber filmpje

Ik ben geen Justin Bieber fan, maar ik zag op iemands hyves dit filmpje en ik vind het zo ongelovelijk schattig. Ik wist niet waar ik dit het beste kon plaatsen maar ik wou het echt met jullie delen want het is zo lief!

http://www.youtube.com/wa…k&feature=player_embedded

Dat is gewoon ziek.

Dat meisje hoort fan te zijn van de Disney prinsessen.

Ahw ja die heb ik al eens gezien. Het is echt zo schattig!

Ziet er een beetje nep en ingestudeerd uit eigenlijk. Dat kind reageert raar. Wil gefilmd blijven worden, en zegt bij het afgaan van de telefoon meteen zonder tranen ‘I bet that’s Justin Bieber’

Arm kind. Zo jong en al zo’n verneukt brein.

Wel lief hoe hij met dat meisje doet, net alsof het z’n kleine zusje is :slightly_smiling_face:

Ik vind het wel heel schattig. Maar ik hou niet van justin bieber

Wel schattig hoe hij met dat meisje doet :slightly_smiling_face:

Ik ben ook geen fan, maar ik vond het wel lief haha. Dat ze hem dan kon ontmoeten enzo, en als hij haar belt hoe ze reageert en als ze hem ziet :stuck_out_tongue:

Ik mag het ventje niet maar dit vind ik wel heel lief eigenlijk :stuck_out_tongue:

aah ik vind het echt heel schattig hoe hij met dat meisje doet
en dat meisje vind ik echt grappig haha: i bet that’s justin bieber haha

http://www.youtube.com/watch?v=xrxjk-Li-vk&feature=topvideos
justin bieber in de CSI haha het kan niet gekker worden

Ach ik snap niet waarom zoveel mensen hem haten. Ik vind het best triest eigenlijk, een 16 jarige jongen haten, hij doet toch niks verkeerd? Niet dat ik fan ben maar haten, nee. Laat m lekker :stuck_out_tongue:

haha, het is gewoon een schattig jongentje toch?

Oh ik vind haar heel normaal in dat filmpje hoor :stuck_out_tongue:
Zo was ik ook toen ik klein was, van het ene op het andere moment geen tranen meer :stuck_out_tongue:

Als je toen tegen mij had gezegt je mag de spice girls ontmoeten zou ik ook gek worden haha.

Ja daarom, als je zn muziek niet leuk vind, luister er dan ook niet naar. Maar ga niet op een jongen van 16 lopen kutten, dat vind ik gewoon laag. Wat heeft hij fout gedaan? Hij is succesvol en kan bijna alle meiden op de wereld krijgen.

Ik vin dhet gewoon triest dat jongens en meiden die ouder zijn op zo’n jongetje lopen vitten :stuck_out_tongue:

ik ben geen fan ofzo, maar ik vind dat toch wel über schattig.
ik ben het ook eens met Sophieee_x

& ik weet niet hoe het bij jullie is, maar hier lopen nu bijna alle jongens met het haar aan de zijkant zo iets naar voren en een schuine pony. haha. & dan maar lopen zeuren van: ‘justin bieber is homo’ & ‘hij zingt als een wijf’
kansloos dus ;p

Aagh dit is gewoon super schattig x3