grappen voor het nieuwe schooljaar!

whaha die is goed.

nee, hier ben ik slecht in (om het te bedenken dan). Wij doen ook gewoon de standaart dingen tegelijkertijd kuchen enzoo… of allemaal tegelijk naar de muur kijken…?

Of allemaal tegelijk gaan hoesten, in het begin merkte die vrouw dat niet eens. n_n

Echt brugklas-humor hiero…

-

Wat wij altijd bij onze nederlands docent doen, we gingen de hele tijd zo hmmmmmm… zeggen met de hele klas en hij de hele tijd heel dom naar ons kijken … echt zo grappig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry hoor maar ik vind het best dom die mensen hier zeggen dat het triest is enzo… alsof je zelf nog NOOIT wat hebt gedaan, heilig ofzo.

Maarjaa anyway :slightly_smiling_face:
Je moet je vinger opsteken en dan in de richting van het plafond kijken. De docent zegt natuurlijk dat je mag spreken. Dan moet je zeggen: nee niks, ik keek even of ik het plafond aan kon raken.

Dat zei een jongen uit me klas, hij kreeg geen straf ofzo, die docent keek helemaal verward en moest toen lachen, maarja dat was een toffe docent ik weet niet hoe andere zouden reageren.

xx

ja want jij hebt master humor hea :wink:

Haha xD
:bowing_man:

Hilarisch.

bij een nieuwe leraar:

In een lege klas gaan zitten. en als de leraar over de gang loopt doen alsof je een film aan het kijken bent.

Omg, grow up.

wahaa das kei leeuwk allemaal

:bowing_man:

Lang leven de brugklas-humor!

Terwijl het af en toe wel zielig is voor die leraren… xD

Weet je hoe grappig xD

i want more!

Op het bord schrijven ; Wie dit leest is dom (best wel dom maar Boeie xD )
Krijtje verwisselen met een tampon en touwtje eraf knippe .
het bord HELEMAAL vol kleuren met krijt ,iedereen op kauwgum kauwen en dan als die iemand betrapt met z’n allen naar de vuilbak gaan .
ik weet domme humor maar ik vindt het grappig xD!

nja eigenljik de leukste grappen gebeuren gewoon zoals bij natuurkunde toets inhalen in een hok met een raam dat iedereen je kan zien behalve de leraar xD muahahaha en dan ging diegene dansen en alles zo focking grappig >_<

omstebeurt hoesten enzo natuurlijk =P
smartiegevecht
gummetjeschieten
=D

en nee ben geen 1e klasser die volgend jaar 3 havo nog een keertje over

Op de middelbare gingen we altijd propjes schieten, of gewoon niks doen met ze alle. Er was altijd wel wat, de directeur was altijd vaste bezoeker van onze klas :stuck_out_tongue:

Gehgeee, ik zat ook in de brugklas maarja anders is school zo saai…
Ik heb lang verhaal heel dom maar geen zin om te tiepen;p