grappen voor het nieuwe schooljaar!

heeft iemand nog een leuk idee , om iets uit te halen bij je docenten?

x

grapjes bij de docenten uithalen is zoooooooooo triest.
Ga leren ofso.

hmm… sorry ik weet niet echt iets op dit moment

Wat wij altijd bij biologie deden ( die man was nogal doof ) was dat we met z’n alle met een pen op onze tafel gingen tikken, die docent merkte op het begin nog niks, maar daarna werd hij dus helemaal gek, haha was wel grappig om te zien xd.

Wij doen heel soms dat we een bepaalde tijd afspreken waarop we allemaal onze pen laten vallen, de reactie van de docent dan… WHOEHAHAHAH x’D

Dat vind ik nogal dom

mwuahah
wijdoe altijd allemaal; mmmmmmmmmmmmmmmmmm
of penne tikken enal

Wij gingen altijd seksgeluidjes nadoen. ( Nouw ij… ene paar meisjes uit de klas)
ene keer is het leuk maar daarna drastisch vervelend.

Geen idee, ik vind het eigenlijk maar onvolwassen. Maar ja, dat is mijn mening.

Nou cool ofzo.

ik vind het zielig voor die leraren …

Waarom altijd dat gezeik van ‘onvolwassen’? De meeste mensen hier zijn tussen de 12 en 18, dan ben je nog niet volwassen.
Maar ik kloot nooit bij leraren. Ofja, bij biologie deden we nooit wat de lerares zei. Maar zij was dom. Ging ze proefwerken uitdelen, brachten wij ze weer terug naar haar bureau. En ze bleef net zolang doorgaan tot de zoomer ging.

Als 1 eruit gestuurd wordt, met de hele klas meegaan.
oei wat een oorlog :grinning:

is toch niet gelijk onvolwassen als je een keer een grapje uithaalt ofzoo -.-’
Alsof je nooit een grapje bij een ander kind uithaalt, bij een leraar is t echt niet anders hoor, behalve dat zij meer gezag hebben, daarom moet je t ook maar heel af en toe doen.

lol , jij bent een nerd ouwe.
lol op school maken is vet, alleen leren dat is triest;)

Hahahahah net zo grappig.

whaha, wij deden aan het eind van het schooljaar BUG, dus een iemand schreewde BUG, en de hele klas bewoog niet meer, en de eerste die het niet meer volhield had verloren, en de juf werd gek, en dus die ging zo aan iedereen vragen, maar dan mag je dus geen antwoord geven xD was écht grappig

wij hebben een keer heletijd in les botterham geroepen :stuck_out_tongue: en ja boTTerham. is dialect. toen mocht het niet meer zeiden we toch nog. moest een van ons 1000 x botterham pennen. dus hele klas ging schrijven hadden we iets in 1500 nog wat :stuck_out_tongue: toen hebben we boekje van gemaakt en aan leraar gegeven :stuck_out_tongue:

de meeste mensen die hier komen zeggen dat t triest is om grapjes uit te halen met leraren doen even hard mee met die dingen whaha kijk DAT is triest :slightly_smiling_face:

haha ik werd er eens uitgestuurd ik weet niet meer waarvoor maar ik zei van nee ik blijf zitten en dat halfuur lang ghehe ging ik achteruit leunen zei hij ou zeg lijkt wel alsof ik je een biertje moet geven -hij was echt heel rood en boos XD- ik zo ja graag meneer :grinning: ik bleef heel rustig hij helemaal boos toen ging de bel":stuck_out_tongue: en bij nederlands is het bord iets naar voren dus daar kan je achterstaan dat ging ik doen dan ging hij de namen op noemen dus ik zo ja ik ben er hij werd helemaal gek want hij kon me niet vinden :grinning_face_with_smiling_eyes:

vast wel kinderachtig i dont care anders overleef ik gewoon niet een heel jaar op die school.