grappen uithalen op kamp

hebben jullie ideeën/verhalen i.v.m. grappen uithalen op kamp?

UP

niemand?

ben een keer naar de feestwinkel daarvoor geweest, was erg leuk, leuke spulletjes gekocht…

vergeten we ze meenemen xD.

scheetspray

Whahaha dit doet me denken aan mijn kamp.

• 3 flessen lachgas spuiten in een tent waneer iemand zich omkleed (Kan ook helium zijn. Lachgas heeft btw wel na effecten veel mensen kunnen wel naar er van worden.)
  • Als het 6 uur s’ ochtends is water uit de sloot of bij het water op mensen gooien. Om even wakker te worden.
  • Koffers in de tenten verwisselen
  • Tent haringen eruit halen midden in de nacht.
  • Dieren geluiden maken midden in de nacht (Beetje vlauw)

etc.

Die vind ik wel leuk (:

met groep acht kamp gingen meesters foto’s maken als je sliep.
dus wij hadden een plannetje bedacht om een iemand heel erg te laten schrikken.
mensen dachten dat ik best snel sliep dus hadden we met iedereen afgesproken dat ik net deed of ik sliep en dan een spook-masker op zou doen. Zo gezegd zo gedaan haha. Dus een paar kinderen de meester halen en opeens kwam ik uit mijn slaapzak keihard BOE! roepend. Die mand had werkelijke en hardverzakking :$.

wc rollen…

scheerschuim in iemand z’n schoenen doen ( helemaal aan de voorkant )

scheerschuim in haar/zijn hand doen, en met een veertje onder zijn neus kriebelen, en dan gaat hij met die hand naar zijn gezicht haha ^^

ook al reageer ik laat ik heb wel een paar leuke, ik ga dit jaar ook op kamp en ik dit denk ik doen, Want wij hebben zo’n meester die altijd grappig is een je een beetje plaagt, ik en een vriendin willen dit bij hem doen als hij slaapt.

• Met tandpasta en snor tekenen op z’n gezicht, dan gaat het branden en wordt het rood boven ze lip als hij wakker word

-(denk dat wij hem niet gaan doen) de pyjama van je meester en de deken aan elkaar vast naaien.

Laat? Je reageert 3 jaar later^^