Grappen uithalen met je vriendje

Wat voor grap heb jij wel is uitgehaald met je vriendje of ben je van plan nog te gaan doen?

Ik heb nog geen grap uitgehaald, maar ben een keer van plan dat als ik bij hem slaap of hij bij mij en we zijn uitgeweest en hij is dronken, om op hem met een grote zwarte marker tekeningetjes te maken, een bril, snor op zn gezicht ofzo dat soort dingen :slightly_smiling_face:
(heb sinds 3 maandjes een vriendje)

Nou, ik heb een foto van hem gemaakt terwijl hij sliep een keer, en die liet ik aan zijn zusje en zijn best vriend zien, en zijn reactie was wel grappig. En in de zomervakantie had ik hem een grote, donkerrode zuigzoen gegeven (en dat had hij zelf toegelaten ja), terwijl hij de volgende dag ging zwemmen met z’n vrienden. Iedereen lachte hem uit maar hij was er zelf best trots op, maar hij wil het nooit weer :’)

Ik had vorig jaar op 1 april net een week een nieuwe auto. Ik belde hem (nu ex) op dat iemand mij er een gigantische deuk in had gedrukt… ;p Zelfs toen ik zei dat mij dat nou op 1 april moest overkomen had hij het nog niet door. Achteraf gelachen natuurlijk…

-

Niet grappig maar wel ‘verrassing’.
Hij was uit en ik had zijn huisgenoot gebeld of hij mij binnen wilde laten en toen ging ik in zijn bed slapen.
Toen kwam hij 's nachts thuis en lag ik daar ^^ vond hij erg lief van me.

AAAAHW, die is wel leuk ja!(:

Deze MOET ik uitvoeren :grinning_face_with_smiling_eyes:

hahahaha die van die wc. iewl.

ik woon redelijk buiten af, dus als het donker is is het ook écht donker. we waren alleen thuis mijn (ex) vriend en ik. de gordijnen waren nog open. ik deed dus net alsof ik wat zag buiten en dat ik het heel eng vond. toen klopte ik op de tafel zonder dat hij dat zag, en daarvan begon de hond te blaffen(doet ze altijd dus dat hoorde bij het plan). dus toen dacht hij dat er écht iemand was.

hij als een klein kind in paniek, hij liet mij de deur op slot doen. ik helemaal meespelen dat ik zo bang was. ik de deur op slot doen maar ik kwam dus niet meer terug :bowing_man:
en toen was hij helemaal bang natuurlijk. toen ging ik voor het raam staan en hij besefte eindelijk dat het maar een grap was.