Grappen in de klas

heei
plaats hier grappen die jij in de klas wel eens hebt gedaan!
ik begin wel:

wij zeiden vroeger altijd als een leraar vroeg of iemand afwezig was ‘Ja connie is er niet!’
dan vraagt de leraar haar achternaam en zeiden we ‘komen’
en dan schreef die leraar ook nog zo mooi dat op…
dit hebben we echt een jaar vol kunnen houden zonder dat de leraar het door had!

(connie komen = kon niet komen)

dit deden we trouwens ook wel eens met Bo Ter ham

Geen idee. :’)

jammer

HH

Och ik had vorig jaar echt zo’n leuke. Steeds als er werd gecheckt wie niet aanwezig was in de klas, dan werd er ALTIJD, standaard in elke les gezegd: ‘Erwin is er niet!’

Er bestaat geen Erwin en die heeft nooit bestaan :’)

Mijn leraar was heel erg bezig met dingen voor microscopie (ofhoejedatookschrijft) pakken uit het magazijn, en iedere keer als ie t magazijn in ging, verwisselde wij van plaats, en dat hebben we de hele les vol gehouden, en hij had niks gemerkt :'D

dat deden wij altijd met connie komen :stuck_out_tongue:
niemand heeft ons ooit gesnapt!

Namen wisselen. Die leraar was nieuw en kende onze namen dus niet. Dus de jongens achter mij zeiden elkaars namen. Die leraar tegen een andere jongen; ‘Ja wie ben jij dan?’ Jongen : ‘Ja ik ben Pieter.’ Er heeft nog nooit een Pieter in onze klas gezeten en die leraar sprak hem die hele les aan met Pieter. :’)

haha goede!
maar hoe deed je dat dan met toetsen? :stuck_out_tongue:

Haha mijn broer heeft zijn leraar Nederlands wijsgemaakt dat hij Henk heet. xd

We hadden een nieuwe docent en we moesten naambordjes maken. De helft van de klas bedacht namen die niet voor kwamen in onze klas, haha.
Of inderdaad als de docent vroeg wie er niet is: B. is er niet!
Dat was een kind dat alleen een week of zo bij ons op school heeft gezeten, we zeggen het na jaren nog steeds :’)

hahah henk is gewoon een coowle naam!
wij zeiden ook wel eens dat abdap er niet was terwijl die niet eens bestaat…

Met mijn oude klas hebben we van alles uitgehaald.
Bijvoorbeeld bij onze leraar levensbeschouwing moesten we een verslag maken over onze sport en toen hebben we met heel de klas hetzelfde verslag over strijken ingeleverd. Bij de stagaire biologie hadden we de klassenplattegrond verkeerd ingevuld en zo hebben we nog van alles gedaan.

hahah die is wel coowl!
mijn vriendin zij altijd n. is er niet
achternaam? body
schreef de leraar n.boddy op :S

alleen kwam toen de conciërge boos naar binnen, SCHRIJF EENS EEN X DUIDELIJKER, IK KAN HEM NIET VINDEN HOOR!

hahah!

Bij ons ook, mensen die later in het jaar naar een andere school zijn gegaan, worden nog altijd genoemd. Of dat wij leraren moeten vertellen waar diegene dan heel is of zo, ook zoiets raars.

een nichtje van mij pakte altijd stiekem dat kastje van z`n digitaal schoolbord en ging dan achter in de klas zitten.
en dan ging een vriendin naar de leraar en zegt: kijk ik kan met me pen het bord uitzetten! en dan drukte ze met haar pen op het bord.
en dan deed mijn nichtje snel dat bord uit met de afstandsbediening…

zelf gooide wij altijd de batterijen van die afstandsbediening uit het raam of zette we het geluid op het ALLER hartst

Wat we soms ook wel doen is heeeeel verbaasd doen als de docent zegt: “niet vergeten hè, morgen is het proefwerk”
Echt de hele klas: "HUH, morgen!? Dat was volgende week dinsdag, niet deze dinsdag! Hoe komt u erbij!? U kunt in mijn agenda kijken hoor!
Sommige docenten zeggen dan ook: “Is dat zo?”
En sommige zijn het al gewend :’)

Vandaag bij geschiedenis hadden twee jongens de planning van de leraar (in zijn agenda) doorgestreept en ‘film’ erbij geschreven. Ook hadden ze de batterijen uit de lichtknop gehaald, waardoor de leraar er maar op bleef drukken en de lamp maar niet uit ging :’)
Daarnaast hadden ze een afschuwelijke foto van een oude man (weet niet meer wie het was, een of andere zanger) op de achtergrond van zijn computer (en daarmee van de beamer) gezet. En ze hadden op het laatst nog het scherm van de beamer op de kop gezet en gespiegeld, en na de les moesten ze blijven om het weer goed te zetten. :grinning_face_with_smiling_eyes:

haahaha herkenbare dingen hier !

OHJA.
De jongens uit onze klas hadden ook een apparaat bij zich en als ze dat in de stopcontact deden viel het elektriciteit uit xD
Heel veel presentaties gingen hierdoor niet door en docenten begrepen er niets van. Tijdens de pauze opeens heel de kantine donker, alle lichten van de gangen uit xD