Grapje uitgehaald maar reageert raar HELP

Het is wel een gemeen grapje, want ze liet blijkbaar overduidelijk merken dat ze hem leuk vond. De reactie vind ik een beetje overdreven maar aan de andere kant laat dat ook wel weer duidelijk zien hóé leuk ze hem nou vond dus dat je haar echt wel gekwetst hebt. Je moet gewoon met der praten en zeggen dat het je spijt en gewoon uitleggen hoe je je erbij voelt

het lijkt me wel kut ja, maar om zo te reageren is ook wel erg overdreven hoor :’]

het is gemeen en ik weet zeker dat jij het ook niet leuk zou hebben gevonden dus ik vind dat je je excuses aan moet bieden

Jaaa maar voordat ik het grapje maakte zei ze dat ze geen gevoelens voor hem had. En pas na de grap. Ze had een namelijk leren kennen van een avondje stappen en hij had haar nummer gevraagd, en ze had een beetje zoiets van rare gast wil eigenlijk niks met hem. Maar later bleek dat ze hem toch stiekem leuk vond. Ik zou ook anders gewoon niet die grap maken, zal het ook lullig vinden.

Vind het ook lullig om zo’n grap te maken als je gevoelens hebt, maar zei liet me blijken dat ze eigenlijk eerst geen gevoelens had en zoiets van rare gozer. Dus ik dacht eigenlijk zo’n grapje kan geen kwaad, maar dus wel.

ik vind ook dat je niet met de gevoelens speelt van je vriendinnen, maar ze liet me eerst blijken dat ze geen gevoelens ervoor had.

ik kan trouwens nu niet met haar praten, ze zit nu in het buitenland

Biedt je excuses aan, zeg dat je nooit over de gevolgen had nagedacht en dat je het nooit meer zal doen!

Ik zou in een hokje gaan zitten pikkeren.

Ik snap wel dat ze boos word, ik zou het ook niet leuk vinden, maar ze reageert inderdaad een beetje overdreven. Laat haar maar een tijdje met rust, ze koelt vanzelf af.