heee,
Ik heb een grapje bij me vriendin uitgehaald, het was namelijk zo dat ze een nummer aan een jongen had gegeven maar ze zat de hele tijd zoiets van ik hoop dat hij me niet gaat bellen enz. Dus ik dacht ik ga een grapje bij der uithalen door met een vriendins mobiel dit haar te smsen; hee schat, zullen we eens een keer naar de bios xx [naam van de jongen]
Na dat smsje hebben we meteen gestuurd dat het een grapje was. Dus we hebben haar niet lang aan het lijntje gehouden ofzo, nu is ze vet boos en zegt ze allemaal dingen van ik haat je ik meen het, ze heeft me meteen verwijderd van hyves en al mijn krabbels verwijderd. En ik kreeg van een andere vriendin ook op me dak ze had het er allemaal over van hoe kon jee! En op hyves zei ze dus tegen dat meisje waarbij ik het grapje uithaalde van “Ze zijn nu doodleuk naar de film, maken zich nergens druk om” Waar moet ik me dan druk om maken?? moet ik dan de hele avond in een hokje gaan zitten pikkeren??
Ik vind zelf dat deze reactiee een beetje overdreven is en als ik hierop ga reageren ga ik heel bitchie doen, dus weet eigenlijk niet echt hoe ik het nu weer moet goedmaken, want ze was gewoon wel een goede vriendin van me.
XXX
HELP