Grap Uithalen

Ik ga logeren bij een jongen. Er komen nog twee jongens en een meisje. Ik heb met dat meisje afgesproken een grap uit te halen met te jongens terwijl ze liggen te slapen :sleeping:. De oude slagroom truc was wel een idee. :grin: Maar nou ben ik opzoek naar een ander grap. Het moet niet duur zijn en het moet een grap zijn die we kunnen uithalen terwijl ze slapen :sleeping:

Fucken en rotzooi uithalen met iemand die slaapt is zo niet cool.

Te lui om het nogmaals te typen, dus hierbij:

Als je hun hand in water steekt zouden ze blijkbaar plassen :’)

Ok, nee. Ik ben het eens met wat hierboven staat. Dit is niet grappig

Pas maar op dat ze geen grap met jullie uithalen.
Jongens zijn kanjers in het bedenken van zulke grappen.

Dus jij vind het ook grappig als ze dat met jouw uithalen?

Tuurlijk is het niet leuk als iemands wat gemeens doet. Ik bedoelde maar gwn kleine grappen, zoals ik al noemde de oude slagroom truc, daar kan iedereen wel om lachen. Ik zou het ook niet leuk vinden als ze me bijv. midden in de nacht wakker maken met iets echt niet leuks. Bijv. grappen voor s’ochtends om ze wakker te maken (oude slagroom truc) waar ze om kunnen lachen en niet boos om worden, dus … ?

Wat is de ‘oude slagroom truc’ en waarom is die oud?

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik wel in ieder geval. Als het van een vriend/vriendin komt en ik doe mezelf geen pijn, maakt het me niet veel uit. Zorgen dat je in je bed plast vind ik dan wel weer erg, want dat is heel beschamend. Maar bijvoorbeeld slagroom op iemand zijn hand doen en dan aan zijn neus kietelen, dat vind ik wel leuk ja.

Hangt ook van je vrienden af denk ik, en zij zal wel als beste weten of ze ermee kunnen lachen!

nou ja, ‘oud’. Het is gwn een truc die al heel lang gedaan word (vandaar).
Je doet dan slagroom op diegene zijn hand en dan met een veer op zijn gezicht. Hij zal dan met zijn hand op zijn gezicht slaan/krabben en dan zit er allemaal slagroom op zijn gezicht

Je kunt een snor op iemands gezicht tekenen. Dan loopt ie daar de hele ochtend mee rond zonder het te beseffen.

Ik persoonlijk zou het niet leuk vinden. Sowieso niet als mensen aan mij zitten tijdens mijn slaap. En al helemaal niet als ze mijn slaap verstoren :’)

Ik vind dat je die persoon wel goed genoeg zou moeten kennen, wil je weten of hij/zij er tegen kan. Als het mij zou gebeuren zou ik echt meteen mijn spullen bij elkaar pakken en naar huis gaan. Ja ik kan daar heel slecht tegen. En ik weet ook donders goed dat ik zoiets mijn vriendinnen niet moet flikken.

Nee, niet doen.

uhh ik niet hoor.