Grap + echte/neppe gevoelens?

Heyo.

Ik ga het verhaaltje ook zonder de echte namen doen dus hopelijk begrijpen jullie het C:

Even terzijde: P is 16 jaar en T is 21 jaar

Ik werk samen met een goede vriendin (die noemen we dus P) bij de Jumbo. Ik en P werken samen op woensdagen. Wij kunnen het altijd goed vinden met onze teamleider (die noemen we T) en wij zitten altijd met T te klooien.

Ik werk op dinsdag ook samen met T, alleen dan is P er dus niet. T vond mij dinsdag een beetje stil (want normaal ben ik altijd hartstikke vrolijk) en vroeg wat er was. Ik had dus een jongen leren kennen waar ik nu mee aan het appen ben maar dat wou ik hem niet vertellen en hij bleef maar doorvragen (ook een beetje om mij te irriteren), maar hij wou wel heel graag het verhaal weten.

P heeft dus het nummer van T, en ze appen best vaak. Ook gaat het heel vaak over mij. Toen het na die dinsdag dus weer over mij ging vroeg T om het verhaal van mijn jongen. P ging hem toen een beetje plagen maar vertelde er niks over.

Toen gingen we dus werken samen met hem. Hij kwam heel vaak naar P toe en vroeg het dan, en daarna weer naar mij toe. P en ik hadden als idee om het verhaal te verdraaien, maar we wisten niet hoe. Uiteindelijk kwamen we op het idee om het verhaal zo te verdraaien dat het dus terugsloeg op T. Dit probeerde ze hem dus duidelijk te maken maar in principe geloofde het niet.

Nou we hebben alles geprobeerd maar nu hebben we het gevoel dat hij het wel gelooft. Vandaag was T met P dus weer aan het appen. (Ik zit vaak bij P in de klas en ze laat mij dan alle gesprekken meelezen). Ze hadden het af en toe over mij maar dan praatte hij er weer snel overheen.

Toen P het aan vrienden en vriendinnen liet lezen toen maakte een goede vriend wel een interessante opmerking. T was op zo’n manier aan het appen dat het eigenlijk leek dat T valt op P!

Als dit echt zo is (ja nu komt het, lekker ingewikkeld :stuck_out_tongue: ) , dan probeert P mij te fixen voor T (dat is dus voor de grap), en T probeert P te fixen (maar P wil er niks van hebben).

Ik heb dus nu een paar vraagjes
-Is de grap niet een beetje uit de hand gelopen (of misschien speelt hij het spelletje mee en weet hij dat het nep is)
-Is het dan ook een grap dat T misschien P leuk zou vinden?

Het is niet zo dat de grap zielig is voor T, want hij haalt bij mij en P ook heel vaak flauwe en vervelende grappen uit. (die zal ik jullie maar besparen :wink: )

Het spijt me als het ingewikkeld is, of dat jullie het niet zo interessant/leuke grap vinden maar ik wou dit heel graag even delen omdat ik er toch een beetje over zit na te denken of dit wel goed is.

Oke ik vind het een vaag verhaal. Maar ik denk niet dat hij inziet dat het een grap is. En hij het gewoon niet geloofd dat jij hem leuk vindt. Dus ja het zou kunnen dat hij P leuk vindt. Maar om daar achter te komen zou je het of moeten vragen of gewoon afwachten totdat er wat gebeurd.

Waauw dit klinkt echt precies zoals het verhaal van een vriendin van mij, ook bij de jumbo en alles

Je woont toch niet toevallig in geleen? :flushed:

Ben ik de enige die het raar vind dat je appt op die manier met je teamleider?

Ik vind, àls ik het al goed begrijp want het is echt een raar verhaal, dit geen leuke grap. Je kunt vast wel andere redenen bedenken hoe je iemand voor de gek kunt houden.