granaatappel

heee hoe moet je granaatappel eten? ik dacht echt dat het heel lekker zou zijn maar het smaakt naar een soort groente, eten jullie weleens granaatappel? x

x) Eten met je kont -,-… nee ik eet het nooit… :astonished:

Geen idee.
Ik drink het alleen in sapvorm.
Ff googlen anders.

hoe bedoel je geen idee?
je snijdt het vanaf het midden open (zoals een appel) en dan nog een keer zodat het een kruis wordt…
en dan pulk je ze er telkens uit en eet je het.

het wordt ook wel superfruit genoemd.
Mijn moeder at het heel vaak elke dat toen ze problemen had met haar nier.
de dokter zei dat hij niet wist wat ze deed, maar dat ze er mee door moest gaan XD

Heb je trouwens wel een goede granaatappel gegeten?
Die horen namelijk zuur te zijn.
Er zijn ook zoete…
Maar de lekkerste zijn de zure.

je kunt het idd ook gewoon in een sapje kopen, is wat makkelijker :’). Schijnt wel een heel gezond fruit te zijn he, superfruit zelfs haha.

Smaakt naar soort groente. Het is fucking lekker :’)

ik snij het eerst door midden en dan pak ik die rode dingetjes er gewoon uit en eet ze zo op

doormidden/in 4en snijden en de rode besjes eruit plukken met je vingers en die eet je op. Maar de pitjes in de besjes niet. Ik bijt altijd erop en dan komt het sap eruit en dan tuf ik ze uit haha. En dan gewoon dat hele ding “ontleden” totdat er geen besjes meer zijn.

Ik vond die niet echt lekker en veel te veel gedoe met die pitten en keiharde schil. Geef mij maar een banaan :grinning:

De pitjes in de besjes eet je wel eigenlijk.
Of tenminste dat hoort zo XD

Zo!

oh hihi ik at dat wat om die pitjes heen zat -.-

Ja zo doet mijn moeder het ook! :slightly_smiling_face:
O ik hou van granaatappels…
Ik ben Iranees en in Arabische landen is het een van de populairste fruit.
jammmmmiiieeeeee

Gewoon opensnijden en dan die rode dingetjes eruit pulken
Het is zoooooooo lekker

Ik vind het echt heel lekker! Ik snij de granaatappel door het midden, pruts zoveel mogelijk besjes eruit, doe het in een bakje en eet het dan met pitje en al op.

ik spuug de pitjes altijd weer uit

Ik heb het nog nooit gegeten.

Maar ik weet wel dat die sap van coolbest lekker is, en granaatappel douchegel van Yves Rocher ook! haha

Was 'ie wel rijp?

Ik snij de granaatappel doormidden, dan hou ik een helft op de kop boven een kom en dan sla ik erop met een lepel haha, dan komt het er zo uit. Ik vind het een beetje naar druiven smaken ofzo, ik weet niet precies.

Vandaag voor het eerst granaatappel gegeten. Ik vond het echt heel lekker!
Ik snap niet waarom het niet zo bekend is bij ons?