Gran Canariaaaaaaaa

Whoeoeeeeeeeeeee… Ik ga over iets meer dan 2 weken naar G.C. :grinning:
Haha me vader belooft vaak dingen als hij iets teveel op heb, en me meoder was het zat (denk ik :stuck_out_tongue: ) Dus toen mn vader gister met het voorstel kwam om daarheen te gaan zei me moeder ok, we boeken het meteen :grinning:
Jammer dat mn vriend niet mee kan :frowning_face: !
Nu nog maar even shoppen voor een nieuwe bikini enso :grinning:
whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

[sorry voor de mensen die dit onzin vinden, ik ben zo blij ik moest het even kwijt ! :stuck_out_tongue: ]

Ik ben blij voor je, maar het is inderdaad een beetje onzin om hier een heel topic over te starten.

Haha sorry! Was een beetje enthousiast.
En ik hoop idd dat ik mooi weer heb, maar dat zal toch wel in mei? Dit is de eerste keer dat ik mee ga, de vorige keer was in feb. Toen was k niet mee gegaan omdat ik naar Overijssel ging met me vriend, dat was al langer afgesproken…En nu heb ik een tweede kans :stuck_out_tongue: lol…

Coole ouders :'D

Leuuk voor je !
Een vriendin van mij is daar nu op vakantie, ze had er ook super veel zin in, ze heeft t er vast leuk daar.
Veel plezier daar, en je hebt me zojuist jaloers gemaakt, dankjewel =)

Haha, ja het zal vast wel leuk zijn! Ben er vandaag ook achter gekomen dat ik op 200 meter van een winkelcentrum/uitgaanscentrum een appartement heb ! Whoeiiii… 2 weken, zon warm weer en FEESTEEEENNNN ! :stuck_out_tongue: Kan echt niet wachten…

aah dat wordt zo leuk!
Ik ben er ook geweest, vorig jaar in maart en had toen al super goed weer… Dus ik denk dat het bij jou al helemaal goed moet komen!
Heeeel veel plezier =]