Graham Norton (Show) - Topic

Tot mijn grote verbazing had Graham Norton nog geen eigen topic op GS, en ik vond dat daar maar eens verandering in moest komen.

‘‘Graham William Walker’’, beter bekend als Graham Norton is een Ierse acteur, komiek en presentator. Zo heeft hij wekelijks zijn eigen ‘Graham Norton Show’ waar veel bekenden gasten neerploffen op zijn geliefde rode bank. Ook is hij de voice over van het Eurovisie Songfestival op de BBC.

Aangezien ik niet de enige ben die hem hilarisch vind, vind ik dat hij zijn eigen topic verdient!

De hilarische laatste uitzending met Will & Jaden Smith

Aaaah ik vind hem fantastisch.
Zijn show, maar ook altijd hoe hij Eurovision commentaar geeft enzo.
En ik hou van de Red Chair fragmenten in z’n show, ik vind m gewoon op z’n geheel hilarisch.

Gister was Rita Ora bij hem, zag alleen het laatste stukje maar was echt grappig!

Zijn show is zooooo leuk! Elke celebrity lijkt te veranderen in een cabaretier :stuck_out_tongue:

^ Ja, en mensen staan gewoon ook in de rij om bij hem plaats te mogen nemen.

En sommige hilarische dingen die hij ook verzint, ik lig elke keer weer helemaal dubbel

Hij is geweldig. Ik lig altijd helemaal plat om hem en zijn gasten, soms die verhalen haha :'D en the red chair is ook altijd zo leuk.

GEWELDIGE show, leuke gasten en
ik vind hem fantastisch
en zijn gezichtsuitdrukkingen zijn zó hilarisch :slightly_smiling_face:

Ik HOU van Graham Norton! Ik kijk het heel vaak op de pc, bijv. vanochtend voordat ik ging werken. tijdens het make-uppen ff een hele aflevering opzetten! goed begin van de dag XD

voelen jullie je bij de red chair nooit zo’n gefrustreerd!!?@?@!?!? ik heb altijd van: ‘JONGE LAAT HEM ZIJN VERHAAL VERTELLEN MISSCHIEN IS HET WEL HEEL LEUK’ maar het verhaal word steeds abrupt geëindigd :’) en ik vind het ook jammer dat er maar hooguit 3 mensen te woord komen te staan :stuck_out_tongue:

Ik vind hem awesome xD

Ik kijk elke vrijdag en zaterdag ook al heb ik afleveringen al gezien het blijft leuk!

Ja dit heb ik ook!

Ik hou van deze show, wat is Graham toch ook een heerlijke homo. Ik betrap mezelf er elke keer weer op dat ik hardop zit te lachen voor de tv als zijn show op staat!

Hij is echt geweldig als presentator, haha.

up

Die vent is echt geweldig! :grinning:
Ik kijk altijd met veel plezier naar zijn show.

aah ik kijk dit zo vaak :slightly_smiling_face: Zowel op tv als gewoon op youtube, je wordt er altijd vrolijk van en ook al ken je de gasten niet, het is altijd leuk :slightly_smiling_face:

Dit inderdaad en dat vind ik heel knap gedaan. Zelfs al zit er niemand die ik ken op de bank, dan toch vind ik het leuk om te kijken, terwijl ik dat bij andere talkshows helemaal niet heb.

Ik kijk wel via tv meestal. Vroeger altijd op HumorTV. Die was ondertiteld maar waren oude afleveringen, hierdoor leerde ik de show kennen. Daarna keek ik op de BBC en sinds kort komt het ook op de NPO 's avonds en dat is de meest recente aflevering met ondertiteling… ik moet wel toegeven dat ik alleen kijk als er leuke gasten zijn