Grafische rekenmachine probleem

Graag gedaan.
En dat van hier boven weet ik niet.

ik heb een andere GR!

up…?

Kun je hem niet resetten en opnieuw beginnen? Je hebt toch zo’n (ingewikkeld) boekje erbij gekregen?

anders terug naar de winkel

Ja volledig resetten kan wel maar dan zijn alle programma’s ook weg en omdat ik daar heel veel formule’s in heb staan enzo wil ik dat liever niet.
Trouwens iemand anders had ook zoiets maar die had als je Y1 anders invoert dat dan de X anders wordt. Bij mij is het gewoon altijd datzelfde rare kommagetal.

Maar ik denk niet dat iemand het hier weet want zelfs de meest slimme computernerds uit mijn klas wisten het niet. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Zit onderop de GR niet zo’n klein knopje wat je in kan drukken om hem helemaal te resetten?
Dat kan je eens proberen?
En ik weet niet precies wat je bedoelt, maar om terug te gaan naar het menu vergat ik steeds dat ik het knopje MENU in moest tikken ipv terug. of wat ook pcies. :stuck_out_tongue:
Maar zou iig dat reset ding proberen.

Dan heb je iets gedaan waardoor je dat altijd krijgt (nee, goh. -__-’), dat deden jongens uit mijn vorige klas altijd bij elkaars rekenmachine, vlak voor een proefwerk. Maar dat was zo’n simpele TI, geen grafische.

misschien kun je het aan een andere leraar wiskunde of natuurkunde ofzo vragen ? en anders zou ik er mee teruggaan naar de winkel :wink:

Ik heb een TI maar naar het normale scherm is dat niet gewoon quit mode?? ij de TI zitte die knoppe een btje linksboven!!