Grafisch Lyceum

Ik ga naar de zomervakantie naar het Grafisch Lyceum in Rotterdam.
Heb er op zich heel erg zin, maar ben ook wel aardig zenuwachtig.
Heb een aantal vraagjes voor mensen die er opzitten of gezeten hebben.
Ik ga namelijk de opleiding fotografie doen. Heb mn klas al ontmoet en van de meeste mensen heb ik wel een positieve indruk :slightly_smiling_face:. Dus over aardige leerlingen maak ik me niet zo veel zorgen.

Maar krijg je het druk op die school?
Is het stressvol?
Is het een goede school?

Dat vraag ik me eigenlijk wel af :slightly_smiling_face:. Ik hoop echt dat het niet te stressvol is, en dat ik nog wel een beetje vrije tijd krijg.
En ik hoop echt dat ik superveel ga leren

Iemand anders die ook naar die school gaat? :grinning:

Zit je heel toevallig met een jongen met een afro in de klas?

Mijn broer gaat namelijk ook na de vakantie naar GLR en gaat ook iets doen met fotografie!

Mijn zusje gaat ook naar die school XD
Zij gaat mediavormgeven doen~

Mijn zus zat daar, ook fotografie en ik spreek nu natuurlijk niet vanuit haar maar voorzover ík weet krijg je het niet enorm druk. Ja tuurlijk moet je dingen doen maar volgens mij ben je echt niet de hele dag met school bezig.
En ik geloof ook dat het wel een goede school is, je hoort heel vaak dat’ie veel beter is dan in Utrecht. Ik was er een keer en ik moet je zeggen dat er toen een hele leuke sfeer was. Iedereen is lekker zichzelf en je komt ook heel veel verschillende types tegen dus dat vond ik heel leuk!
Hier heb je alsnog niet heel veel aan omdat er veel ‘denk ik’ en ‘volgens mij’ instaat maar dit is wat ik je kan geven :3

oooh dat zou best kunnen :grinning:
ik heb maar 1 keer mijn klas gezien.
Komt hij in p1a6? Dan moet je dat maar even aan hem vragen ^^

Aah :grinning: okeee. thanks for de info!
ja ik vind t er ook echt een hele leuke sfeer hebben. ik ga me er denk ik wel thuis voelen