Graffiti-namen

Ik weet dat er al een speciaal Graffiti topic is, maar die gaat vooral over wat je al hebt gemaakt enzo.

Dus laat hier je graffiti-naam door andere beoordelen als je er eentje hebt.

Ik heb pas voor het eerst beetje gespoten maarja,
Mijn naam is :

Noka

up

Noka ? gewoon verzonnen of zit er nog iets achter ?

Mijne is AmaJ. ( amajay)
1e 3 letters van voornaam en eerste letter van mijn achternaam
hebben vrienden verzonnen.

Ik zocht al iets in die richting en toen zag ik hier ook nog is die topic vanne : Jou naam japans ofzo ^^ Nouja mijn echte naam is Patty en Pa is Noka, dus ja ;]

mijn naam is : “snugger”

-

aan mijn bovenreageerdinger : ze maakt denk ik geen namen :wink:

Mijn graff naam is Kidding (soms zet ik Kidd, soms Kidding)
En Flaver :slightly_smiling_face:

ooooooooooh haha ik snapte hem al niet :stuck_out_tongue: zo slim van mij

Doce, zit verder geen echte betekenis achter ofzo, het betekend wel zoet in het Portugees.
Eerst was het Free, maar twee dezelfde letters in een piece is kut

Zag net dat het snoepje betekende, funny

julie zijn echt niet slim hier een beetje je tag opkalken , en goed naam vinden : neem een naam die bij je past, niet iets met je voor en acternaam ,gaffttiis illigaal , en als ij die iets zet, staat de volegden dag de popo(politi)aan de deur ,
en doe iest metniet al e veel lleteer dat is te moeilijk voor een toy(begnneling)
suc6& practis makes purfect!

keep on writing!

Aizza.
('t is een Afrikaanse naam en het betekent leven. aangezien ik bruis van energie…)

Soemzel. of Soemz
Waarom? Ik zou me god niet weten…

Ja, en dat mag dus niet. De politie mag niet bij jou aan de deur komen van; hay, wij zijn op zoek naar ‘voorbeeld’ en we lazen op internet dat jij dat bent. Dat is veel en veel te weinig bewijs en je moet in dat geval dus op heterdaad betrapt worden.
Ik doe het zelf al ruim 8 jaar alleen en met een crew (mijn tags verschillen dus). Most of the time I use ‘Scorpion’.
Ben op mijn achtste begonnen omdat ik toen meedeed aan een kunstproject, en dat is een beetje blijven hangen ^^.
Een keer betrapt, maar ben weg kunnen komen.

Dumbledore! :astonished: