Graffiti Legging waarmee combineren?

Het was geen miskoop, alleen heb ik geen idee wat ik erbij zou kunnen dragen…
Note: Ik moet er wel bijv. een kort shortje overheen, van mijn moeder haha :slightly_smiling_face:

http://img.alibaba.com/wsphoto/v0/497979191/Wholesale-20pcs-lot-Fashion-Flexible-legging-pants-girl-s-Sexy-pants-Personalized-Graffiti-Leggings-FOR-party.jpg

hey, :sex:

Je zou het leuk combineren met een licht blauw spijkerstof shortje met een zwart shirt met bijv. spikes/studs en over dat shirtje een leren jasje dragen

doei X

Dankje ^^ Alleen ben ik niet zo fan van leer enzo xD
Maar studs vind ik wel heel leuk :3 En wat voor schoenen? Zoiets als op de afbeelding? ^^

ik zou de schoenen rustig houden omdat de legging al vrij druk is ik zou zelf zwarte nike air gympen eronder doen maar ik snap dat die mischien niet hebt

dan zou ik er zwarte gympen f zwarte ballerina’s onder doen voor n de lente

doei X

ik vind het niet zo mooi als je een short erop draagt maak je moeder gewoon wijs dat het een tregging is en je die niet kan dragen met een short… verder je kleding beetje rustig houden

Ik zou de legging met zwart combineren. Een lange trui of blousje en leuke enkellaarsjes.

@robiin : Ik denk niet dat ze daar in trapt haha :grin:
@ Angela : Dankjewel ^^

Heeft iemand misschien ook een link naar schoenen die er bij zouden passen?
Het liefst sneakers :slightly_smiling_face:

gewoon spijkerjasje

Basic zwarte veterlaarsjes zullen ook leuk zijn erbij!
En dan een oversized spijkerblouse of een t-shirtje met een blazer?

Ik zou er ook geen shortje over heen doen. En combineren met een zwarte of donkergrijze trui die over je kont heen valt, eventueel nog zwarte hotpants over de legging voor de zekerheid maar zeker geen zichtbaar shortje.
En simpele zwarte schoenen.

Ik zou ook geen shortje doen, maar eerder iets dat over je kont valt.

Je kan er ook een zwart jurkje boven dragen met een spijkerjarsje of een blazer ofzoo x

Wijde (lange) zwarte trui en dr.martens (lookalikes)

idd iets oversized als je daar natuurlijk van houd.
Ik heb ook geprinte leggins combineer ze meestal met oversized spijkerblouse of een grote trui, of lange blouse.

oversizede dingen zoals spijkerblouse, trui , blouse.

Een oversized trui (heb je geen shortje nodig want die zie je dan niet meer :slightly_smiling_face: )
en enkellaarsjes

HIj is wel leuk! Waar heb je die vandaan?

Ik zou bikerboots of andere zwarte stoere laarsjes eronder dragen, met een oversized donkere trui of blouse, of een lang los hempje met een spijkerjasje of oversized vest eroverheen.

All-stars? Nep kun je ze al heel goedkoop krijgen (:

Draag er astjeblieft geen short over. Ik zou er gewoon een oversized trui of blouse over heen doen en dan met sneakers of leuke laarsjes.