graffiti in je kamer?

hey iedereen. is het mooi om graffiti in je kamer te hebben? zo ja, wat moet ik dan schrijven?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? :wave:

Ja het is mooi. Ik weet het niet. Niet zoveel vraagtekens gebruiken, eentje snappen we ook wel. (:

me ex had dat wel grappig alleen dat poppetjes en zijn naam (bijnaam)
was mooi!!moet je alleen wel iemand kennen die het echt goed kan en het zeker wete niet verneukt:P

ja dat is super leuk!! dat wou ik ook in mn kamer alleen tegen elke muur staat wel iets dat ik niet kan missen(mijn kamer is niet zo heel groot) dus kon het niet meer :frowning: maar k heb niet egt ideeen voor wat je kan doen…

xx

Ja mijn broertje heeft 1 muur met Graffiti staat heel erg leuk!

Ik zou je naam doen met een figuurtje erbij ofzo

graffiti in je kamer is zalig!
Ik weet niet of je zelf graffiti spuit, maar mischien is het een tip om het op grote mdf-platen te doen die je dan tegen je muur plaatst. Als je dan niet overtuigd bent van het resultaat kan je gemakkelijk een ander maken.
Of als je het beu wordt kan je gemakkelijk wisselen van tekening.

Als je het wil laten spuiten kost dit wel redelijk veel geld.

dingen die je er kan opzetten:
je kan kiezen tussen tekst of een tekening of natuurlijk een combinatie.
tekst: korte zinnen, met betekenis achter
- me against the world
- no limit
- summer
- …

Owja het kostte ongeveer 250 euro om dat te laten doen maar dan heb je ook wat

Mee eens.

Ontopic; Ik vind het wel stoer, maar je moet het wel goed doen/laten doen, zo weet je zeker dat het niet fucked up wordt.

Jaah,
't is heel leuk !!
Maar ik zou: love
no limit
girlzz
fashion
shoppen
Van dat soort doen van die meiden tekststen :couplekiss_man_woman:

Ik vind het heel vet. Het voordeel van op losse platen laten spuiten is dat je het ook mee kan nemen als je van huis switcht. Ik zou zelf gewoon mn naam doen met iets leuks er bij. Of een leuke tekst.

LOL :'3
Maar ja als het bij je past…

een vriendin van mij het rosaa en in die heeft net als in de boeken rosa op dr muur :grinning:

Door wie is het laten doen, dan?

Lijkt mij ook leuk alleen dan moet het niet te druk worden

gewoon je eigen naam (:

ZEKKER MOOI !
maar umm verzin zelf wat niks is mooier dn een zelf verzonnen/ontworpen grafitie op je muur toch ??
doe gewoon je ding en maak er je eige style van !

succes

laterr