graag weer vriendje willen hebben

Ik zou zo graag weer een vriend willen hebben!
Maar hoe pak ik dit nou aan?
nog een probleem is dat heel veel boys het na twee maandjes wel gezien hebben bij me.

iemand tips? :hammer:

Je moet het niet per se willen, het komt vanzelf wel…

Hoe oud ben je?

Een vriendje is niet een tas of een must have.

Tip 1: gebruik het woord YOLO niet in het openbaar.

:bowing_man:

En weet je waarom ze het na 2 maanden beu zijn? Misschien kan dat je helpen. Niet dat het per se aan jou ligt, maar je kan er uit leren. Verder zou ik gewoon afwachten. Natuurlijk moet je moeite doen om een lief te krijgen, maar je wacht beter af totdat je iemand tegenkomt die de moeite lijkt te zijn. En dan kan je er voor gaan.

En hoe oud ben je? (deze vraag wordt overal wel gesteld als het op deze onderwerp aankomt :’) )

Een vriendje kom je tegen, daar ga je niet naar opzoek! Stel je er gewoon voor open als je uitgaat ofzo!

ik ben 17 jaar

XD ik kon ff geen andere naam verzinnen :flushed:

nee weet wel dat een vriendje dat niet is maar mis het gewoon

1. Je pakt een groot vangnet
  2. Je smijt het net op een aantrekkelijke jongen
  3. Je sleurt de jongen in het net richting een bestelwagentje en smijt hem in de laadbak
  4. Je rijdt met de jongen naar een geheime locatie en sluit hem daar op in een hokje.

Ok, even serieus maar.
Hoe oud ben je?
Een vriendje krijg je wel wanneer daar het moment juist voor is. Je kunt niemand dwingen om verliefd op je te worden of zo :’) Wees gewoon jezelf, spontaan, verzorg jezelf een beetje… Praat met jongens. En je er niet op focussen, daar word je alleen maar ongelukkig van. Zoiets valt niet echt te forceren

Waarom denken alle meisjes van 16/17 hier dat hun leven voorbij is als ze op die leeftijd nog nooit een vriend gehad hebben…

ik weet niet wrm ze me zo snel zat zijn?, Ik claim niet ik (probeer) niet te zeuren, kortom ik zou het gwn echt niet weten

@kimm heb er wel wat gehad

@fluweel whaha

Ik ben 17 jaar trouwens XD

Misschien wil je te graag? Dat schijnen jongens ook meteen door te hebben.

Wie zegt dat ze jou zat zijn, misschien willen ze gewoon nog niks serieus. Wat je altijd kan doen is vragen aan die jongens waarom het niks geworden is, en vraag voor een eerlijk antwoord. Misschien dat je daar iets mee bent.

Nou…ik weet het wel maar houd het voor me :’)

Ik snap je probleem eigenlijk niet zo goed :’)
Relaties lopen nu eenmaal stuk. Ik denk dat je 2 maanden ongeveer weet of de persoon met wie je een relatie hebt, bij je past of niet. En dat die jongens dan beseften dat jij misschien niet de juiste persoon voor hen was.
Maar dat hoeft helemaal geen ramp te zijn toch. Ik snap die hele ‘ik moet nu onmiddelijk een vriendje’-topics eigenlijk echt niet :’)

Hoe lang heb je al geen relatie meer gehad dan? Als je zo dringend een nieuwe vriend wilt?

@thinkingaboutyou
ja gwn eng hoe goed ze dat aanvoelen, maar dat is het niet echt, ben ook niet zo’n type die zich enorm opdringt

@leau

hmm goeie tip

@infinity

je maakt me wel niewsgierig zeg XD

@fluweel

Hmm heel wijs zo had ik het nog niet bekeken

Misschien maken ze het wel uit na twee maanden omdat je té graag wilt.

Wat is er zo erg aan het feit dat je de ware met 17 jaar nog niet gevonden hebt? Wacht gewoon even rustig af, je komt vanzelf iemand tegen die echt bij je past.