Graag Hulp !

Heey allemaal !

Er is een jongen die mij leuk vindt. Hoe ik dat weet; Er waren eens 2 jongens die gingen stoeien het werd een beetje serieus. Ze vielen op de grond voor mijn voeten ik kon bijna in hun gezicht trappen dus ik draaide me om en toen zag ik het… Die jongen keek mij strak aan ik was gewoon de weg kwijt. Dus die jongen die op mij is liet merken dat hij geinteresseerd in mij was. Maar ik niet echt op hem…

Weetje wat ik ga gewoon ‘‘straight to the point’’ (zo zeggen ze dat toch???)

Ik vind hem nu ook leuk. Maar het probleem is hij praat nu over andere meisjes en doet nog wel stoer enzo. Maar hij kijkt niet meer naar mij en hoe kan ik laten zien dat ik hem nu leuk vind.
En weetje wat nog een probleem is, ik ben echt druk enzo en als ik iets te zeggen heb dan zeg ik het wel. En ben voor niemand bang. Maar als het hierop neerkomt dat ik contact met iemand moet opnemen zeg maar dan ben ik echt een pussy !

Ooohw fuck dat is nog steeds niet ‘‘straight to the point’’
Hoe kan ik met hem flirten zodat hij ziet dat ik hem leuk vindt en ik wil het niet via hyves doen. Maar in het real life

Dankjewel dat jullie mijn rare verhaal hebben gelezen.
Ik hoop dat jullie mij advies kunnen geven

Oke dus uit dat hij jou aankeek maak je op dat hij je leuk vind? Want dat vind ik wel een beetje raar.

Nouja gewoon een beetje met hem flirten toch, lachen en aanrakerig doen enzo. Merk je vanzelf wel of hij geinteresseerd is.

Net zoals hij dat toen aan jou liet merken?

Hem aankijken?

De zoekfunctie gebruiken helpt ook