graag advies.. dom geweest..

ik ben via mijn vriendin in contact gekomen met het broertje van haar vriend.
We hebben een hele tijd leuk geappt, hij was niet kortaf, of negeren hij was heel erg geïnteresseerd in mij.
kort om het was heel leuk om met hem te appen, toen wouden we een keer afspreken, toen heb ik hem eerst een keer gezien tijdens het uitgaan, maar ik was heel erg nerveus dus we hebben toen niet echt contact gehad, en tijdens het uitgaan heeft die het ook gezegd dat die niet leuk vond… heb ik het tijdens het uitgaan wel weer goed gemaakt. Alleen daarna ben ik heel dom geweest… ik heb toen nog met een andere jongen gezoend en daar is hij achter gekomen… Hij was de volgende dag ook super boos en teleurgesteld in mij en hij had er geen zin meer in, toen heb ik hem een paar dagen gelaten en heb ik daarna mijn excuses aangeboden, en die zijn toen toch wel geaccepteerd, alleen wist die toen nog niet of die nog een keer wou afspreken, en dat snapte ik ook. Toen zijn we wel weer gaan appen, en nu na 3 weken weer appen heeft die nog niet gezegd wat die nou wil… Ik wil het nu wel een keer vragen, maar dat durf ik niet zo goed ik ben bang dat hij niet meer wil afspreken, en ik wil hem nog niet kwijt…

Nu vraag ik jullie hulp voor wat ik nou moet vragen en hoe, en wat ik moet doen…
Ik weet ook dat ik heel dom geweest ben met het uitgaan…
Alvast heel erg bedankt voor het advies :slightly_smiling_face:

Ga naar hem toe. oog in oog contact, zeg wat je voelt, zeg wat je wilt en dat het je spijt.

Ik zou inderdaad even naar hem toe gaan en even de lucht klaren. Je excuses aanbieden en het uitpraten.

Ik zou dat zelf ook graag willen, hij werkt heel veel en tot heel laat en ook geregeld op zondag…