Goudshampoo

Iemand enig idee waar ej dit kan halen?
ik weet dat ik ze bij een kappersgroothandel kan halen, maar dat is te ver. en ik moet het vóór vrijdag hebben!

edit: heb het al gekocht bij een kappersshop! (:

Bedoel je niet zilvershampoo? Hier heb ik nog nooit van gehoord.

Nee, echt goudshampoo.
ik heb nu witblond maar wil het meer richting goudblond.

Goudshampoo heb ik nog nooit van gehoord, van zilvershampoo wel, maar dat kun je gewoon bij de Kruidvat halen. Misschien kun je het wel bij de Kruidvat halen?

Of anders eens op internet kijken, daar heb je ook ‘‘kapperszaken’’ en misschien heb je het dan wel voor zaterdag. (:

die verkopen ze bij de douglas!

wat doet goudshampoo? xD

Oh, daar heb ik ooit iets over gelezen in de Cosmo…
Geen idee waar je het haalt.

kun je niet gewoon je haar kleuren?
of een spuitbus kopen? ;d

vraag eens bij de kruidvat of ze het daar hebben.

echt? :grin: super! ^^

goudshampoo brengt een warmere goude gloed in je haar.
ik heb nu witblond, maar als ik ze met goudshampoo was word het wat warmer en minder wit!

oh lijkt me ook wel vet.

^idd(:

ik heb hem al gehaald (:
voor de mensen die het qwillen weten:

het heet ‘Subtil gloss shampoo’
een fles van 250 ml kost wel 8,20 maar je hebt dan wel wat, het is veel beter voor je haar dan vervem etc.
het moet op nat haar, goed inmasseren, 2 tot 5 minuten in laten treken, mag opzich ook wel wat langer, en dan uitspoelen!

ik heb rechtsachter.

http://www.by-odys.com/beheer/prod_img/subtil_01_02.jpg

maaar zoals je ziet heb je ook nog andere.

en waar heb je hem gehaald?(A)

en dat heb ik juist nodig hoelang blyft dat zitten?

weet je een onlinesite met dat spul ofzo?

ik heb goud haar.
ot.
upje

upje?

ik heb momenteel ook wit haar maar zou graag een wat natuurlijkere kleur willen. die goudshampoo lijkt me daar wel goed voor, maar gaat je haar daarvan niet gelig worden? wil ja anders eens een foto uploaden van het resultaat ofzo?

heel late reactie, maar ik kon een tijdje niet op t forum … ip-probleempje? ik snap t niet xD
maargoed, bij kittys kappershop in oss. kennen de meeste vast niet, anders moet je maar ff google.

je bedoelt zeker niet dit:
http://www.douglas.nl/hom…iam-quevedo/sublime-gold/

o oud topic…