Gouden tip: Toetsenbord schoonmaken

Hoe maak je nou je toetsenbord schoon? nou ik eet wel eens terwijl ik op de msn zit ja heel fout :grinning: met vieze vingers enzo en of je het wilt of niet het wordt vies
Maar de vraag is hoe maak je dit schoon?

1. Pak een watje
  2. Doe er wat nagellak remover op
  3. Ga rustig over je toetsenbord heen
    en klaar :slightly_smiling_face: ik heb een wit toetsenbord dus dat zie je beter bij mij word het stukke witter en schoner.
    wie gaat de tip uitproberen of hebben jullie andere ideeën?

Ik ga het nu doen! Ik heb alleen en zwart toetsenbord maar goed…

Succes, ik hoop dat meer GS’ers het gaan proberen want het werkt suppeer goed ik weet niet hoe ik dr bij kwam :slightly_smiling_face:

Heel men toetsenbord slaat wit uit… :stuck_out_tongue:

misschien kan je ook een before en after foto maken ik kan wel de after laten zien…

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/135300.jpg

http://www.uploadplaatjes.nl/plaatjes/1/135301.jpg

Enja binnen blijft vies,!! BAH

Hoe bedoel je? Is het schoner of wordt het ineens wit?

Haha het zal vast wel schoner zijn zo voelt het well. Maar me toetsenbord is in eens wit uitgeslagen zit er echt heel verneukt uit.

Ohjee!! Misschien alleen bij witte toetsenborden
heb je misschien een foto?

nagellakremover haalt toch ook de kleur weg!?

Mijn toetsenbord is van zich zelf wit bij mijn lettertjes gebeurt er niks mijn toetsenbord wordt er alleen schoner van

Nagellakremover? Gaan de letters er dan niet af/bijt het niet gewoon een laagje van je toetsen af? lijktmenietzoeengoedidee

Ik doe het met speciale schoonmaakdoekjes voor pcschermen enzo, kun je bij de action halen. Die zijn daar speciaal voor; dat vind ik iets veiliger en het werkt super (:

Bij mij gebeurt er letterlijk niets ik doe dit elke maand en het wordt schoner , lettertjes staan er nog perfect op ,( dit doe ik sinds december)

^die heb ik ook krullevaar maar bij mij helpt het voor geen meter dat gebruik ik voor de rest van mijn laptop

Niet zo een goede tip blijkbaar, maar op witte toetsenborden werkt het wel

niet op zwart gebruiken, bij mij is er ooit een beetje nagellakremover op een toets gevallen en die is nu helemaal… versleten lijkt het wel :’)

Nagellakremover, of beter; aceton, bijt plastic weg.
Dus als je het al doet kun je beter nagellakremover zonder aceton gebruiken.

Het grootste probleem (bij mij) is trouwens wat er ónder de toetsjes zit. Als ik er over na denk krijg ik echt de kriebels daarvan.

En op wit? want bij mij gebeurt er hee-le-maal niets?

En alle kruimels die erin zitten dan? Die zorgen er meestal voor dat je toetsen op een gegeven moment niet helemaal lekker werken. Je kan beter een opzetstukje op je stofzuiger doen en die dan op de laagste stand zetten om uit te zuigen.

^ dat kan het ook zijn aceton, ik heb er een zonder acetone maar eentje van de hema had ik ook gebruikt op wit