Gouden sieraden

Hoihoi,

Ik ben hier nieuw en ik wou graag advies over gouden sieraden. Ik heb zelf al een beetje rondgekeken en zie dat ze al snel vrij duur worden, maar ik vind ze zo mooi! Ik heb er dus wel een budget over. Ik houdt vooral van wat simpele designs, die je elke dag wel kan dragen. Ik zat vooral te denken aan kettingen zoals deze: Gouden ketting - Elegante dames colliers van 14k goud

Ik ben niet echt van de ringen en ik heb wel gaatjes, maar ik heb al jaren geen oorbellen meer ingehad. Ik weet dus ook niet of dat goed zou gaan.

Wat vinden jullie van de link hierboven qua prijs en kwaliteit? En kennen jullie andere sites waar je mooie goude kettingen kunt kopen voor een redelijke prijs? Ik heb geen idee wat echt redelijk is voor zo’n sieraad. Ik vind vooral de modellen met ringen of vormpjes aan het uiteinde mooi. Het liefst niet te groot, want ik wil niet dat het in de weg zit bij mijn dagelijkse activiteiten.

Ben benieuwd naar jullie meningen en suggesties!

Oops, hij gaf een error bij het aanmaken van een topic. Ik heb er nu per ongeluk meerdere aangemaakt…

Voor 14 karaat goud (ik weet niet hoeveel gram die kettingen zijn) lijken die prijzen me heel redelijk. Je kan even zoeken naar reviews van die zaak online als je meer wil weten. Ze hebben kennelijk ook fysieke winkels.

Ik vind de producten van Isabel Bernard echt prachtig, maar zooo duur. Het is best een reëel bedrag hoor, de goudprijs staat namelijk extreem hoog. Ik heb het er niet echt voor over (heb alleen een paar 14 karaat gouden oorbellen van vroeger nog). De rest koop ik óf 9Karaat bij de juwelier. Scheelt veel geld. Of ik koop zilver met een goud laagje erover, ofwel gold plated sieraden. Als je ze netjes af doet met douche is er niks aan de hand en blijven ze hartstikke mooi. Ik vind zelf de sieraden van Cluse altijd heel mooi en fijntjes, en via SuperSales krijg je nu ook nog eens korting daarop en komt een ketting op €40,-! Ik zou het wel weten haha…

:flushed:

Als u een puur gouden ketting koopt, valt de prijs binnen het normale bereik. Vind je het er gewoon goed uit en wil je niet te veel geld uitgeven, dan is een vergulde ketting de beste keuze. :upside_down_face: :upside_down_face:

Als u een puur gouden ketting koopt, valt de prijs binnen het normale bereik. Vind je het er gewoon goed uit en wil je niet te veel geld uitgeven, dan is een vergulde ketting de beste keuze. :upside_down_face:

Ik heb meerdere posts geplaatst, is er iets mis met deze editor?

Prijs is volgens mij normaal, maar je kunt altijd vergelijken met andere webshops of de juwelier.

Als je lang met de ketting wil gaan doen en 'm vaak gaat dragen zou ik wel voor echt goud gaan. Gold plated slijt veel sneller en je moet er voorzichtig mee omgaan. Maar de prijs is daar dan vaak ook naar.