Gothic/alternatieve kleding

Hee allemaal,

Weet iemand waar je goedkoop gothic/alternatieve kleding kan kopen.
Ik weet wel winkels, maar heb op het moment maar weinig geld en heb toch kleding nodig.

Groetjes!

Als je dat goedkoop koopt, ziet het er vaak niet uit. Ik zou gewoon even sparen als ik jou was.

ja ik weet het, maar dacht laat ik het toch maar proberen misschien weet iemand iets.
Zelf maken vind ik ook helemaal super, maar moet op het moment veel werken dus heb er jammer genoeg de tijd niet voor.
Maar als iemand kleding weg wilt doen,
Stuur maar een berichtje dan wil ik het wel van je overkopen.

Naailes! Dingen zelf maken is echt ontzettend leuk.

Goedkoop… tsja, dat wordt 'm niet ben ik bang. Nouja, misschien via marktplaats?

Ik denk dat je dan beter de ‘normale’ winkels in kan gaan en daar spulletjes uitzoeken. En die dan gewoon alternatief dragen. :’)

Hoe zouden jullie zelf ‘normale’ kleding combineren?
Zelf draag ik meestal bandshirts skinny jeans en allstars of kisten,
Ik heb echt geen gevoel voor mode.
Accessoires heb ik een heleboel dus dat is in elk geval geen probeem.

tja marktplaats?

Ik hou van losse broeken met rechte pijpen. En vervolgens daar zo’n basic shirtje op. Ik hou van basic.
Verder hou ik niet echt van sieraden, maar wat ik 'r wel altijd leuk bij vind staan, is zo’n simpel zwart armbandje. En natuurlijk m’n geliefde zwarte All Stars.

Ikzelf vind het eerlijk gezegd niet zo alternatief, maar ik word toch ook als gothic gezien omdat ik zoveel zwart draag. Soms Emo trouwens, ze kunnen vaak niet kiezen. Ik hou het wel gewoon op alternatief. :’)

Ga gewoon naar de c&a, pimkie, h&m? Komaan, de laatste tijd word je bijna bedolven onder de kleren met kanten accenten, studds, doodshoofden, printjes,… Dit is de goedkoopste manier, verder heb je ook nog de Large. Dat is ook nog goedkoop maar de kwaliteit is niets waard.
Corporate goth is mijn kledingstijl, ik weet niet of je dit alternatief genoeg vind? ( blouse & gilet komen uit de pimkie, skinny c&a )

http://img703.imageshack.us/img703/7908/p1000455.jpg

^ wow, sorry voor de grote foto.

Ik vind ‘t leuk! :’)

Ja? bedankt, haha :stuck_out_tongue:

Misschien handig om te zeggen waar je woont, want ik ken wel wat winkeltjes in Breda, maar ik weet niet of je daar dichtbij woont?
Anyway, bij de Large zijn bandshirts ong. 20 euro met ong. 3 euro verzendkosten.
Duss.

Graag gedaan! Hoor je 't niet vaak?

@sleipnir
Neen, bijna nooit eigenlijk.:stuck_out_tongue:
Meestal zijn het reacties zoals " Je verpest je jeugd door nu al zulke deftige kleding te dragen terwijl je nog maar 14 bent! " of " Zwart kleurt niet mooi bij je witte huid. "
Ochja. :’)

^Ik vind je stijl ook super mooi/gaaf! :grinning:

Dat vind ik nu juist zo mooi! Een witte huid met zwart. :’)

Ik haal best veel dingen van ebay af :slightly_smiling_face: scheelt een hoop geld vaak.