Gothic-achtig jurkje

Ik heb dus zo’n beetje lolita jurkje gewonnen, maar het is wel erm, heftig, en een beetje kort. En eigenlijk is mijn stijl helemaaal niet gothic ofzo en dat wil ik ook wel een beetje zo houden. En normaal hou ik echt van felgekleurde panty enzo, maar dat wordt echt té als ik dat met dit jurkje doe

http://i135.photobucket.com/albums/q149/bathingcat/dress/DRS%2051%20all%20black%20strap%20fairy%20dress%20SBH/DSCF0814.jpg

http://i135.photobucket.com/albums/q149/bathingcat/dress/DRS%2051%20all%20black%20strap%20fairy%20dress%20SBH/1.jpg

*geen eigen foto*
sorry als de foto’s te groot zijn trouwens
maarja heeft iemand dus tips om dit leuk te combineren dat het niet te gothic wordt?
En ik zat te denken aan zo’n nepleren legging eronder, maar dat zal wel té worden he?

omg dies leuk :open_mouth: sorry weet geen andere manieren waarop dit mooie jurkje niet gothic is , omdat mijn smaak nogal gothic getint is xD

Thanks n__n
Haha, nouja mijn smaak is ook wel gothic getint daarom vind ik dit zo leuk xD
maar ik ga er bv geen kisten onder dragen, dat is gewoon niks voor mij ^^

Lookinnn good :tipping_hand_man:
Ik zal er niks aan doen eigenlijk?

Misschien (grijze) kniesokken en een cardigan erbij?

Ik zou zooo weten wat ik er bij zou dragen platform laarzen,zwarte haakjespanty, zwart roze gestreepte doodskop kousen en me good old spijkerband maarja het moet je smaak maar zijn xD Waar heb je die gekocht btw :3 (ja sorry je bent nog niet van me af :stuck_out_tongue:)

Thanks… :] Denk ook dat ik iets grijs erbij doe ja… Ennehm, wat voor schoenen? Ik hou niet zo van pumps, heb ze wel maar wil ze niet te vaak aan… Maar dat moet wel hierbij denk ik he?
@OpheliaOverdose: Haha, ja dat is wel heeel cool maar dat zou ik zelf dus nooit aandoen ^^

by the way: heb hem van ebay
http://shop.ebay.com/?_fr…_sacat=See-All-Categories
good luck bidding ^^

lerenbroekding :wink: dat is pas rocknroll xD

ik vind hem echt super vet

Of donkerpaars.
Ballerina’s zijn wel schattig erbij, maar daar moet je maar net van houden.
Of hoge (zwarte) kisten (maar daar moet je ook maar net van houden :grinning_face_with_smiling_eyes: )

hij’s echt vet! normaal gesproken niks voor mij ,maar hij staat je echt goed,

ik zou 'm combineren met : een lange cardigan ,en mooie grijze/zwarte/beigeachtige platte laarzen,en een paar bangles ,
dan is ie meteen een stuk minder gothic i think :grinning:

het is niet mijn eige foto he ^^
maar toch bedankt :stuck_out_tongue:
ik denk dat ik ergens mijn oude laarzen ga zoeken en dan grijze sokken erbovenuit en iets van een cardigan erover

supermooi!!!
maarja mijn stijl is ook gothic-getint dus ja :stuck_out_tongue:

ja paars is misschien ook wel mooi nadadee

Lange cardigan,
grijze panty / “gebreide” mallot,
ballerina’s, of hakken, of platte laarzen… maar geen kisten?

Kweetniet, hij is wel super lief maar ik zou m noooit aan doen haha.

wauw mooi jurkje en het staat je super!

misschien dat je over de bovenkant een jasje, cardigan/vestje kunt doen, dan lijkt het al iet meer 2-delig en wat meer casual.

en dan gewoon een gekleurde of zwarte panty ofzo?

het is dus niet mijn eigen foto xD
maar bedankt :]
*baalt dat ze net haar laarzen heeft weggegooit*
Kunnen paarse enkellaarsjes eronder, als ik er dan een zwarte dikke panty en grijze sokken in doe? :]

Grijze maillot/kousen/legging en een cardigan ofzo?:slightly_smiling_face:

of een hele lange of juist korte cardigan
en dan van die kniesokken met een strikje en gympen?

hmm toch iedereen zegt kniesokken haha
maar als ik dat op school aandoe wordt ik uitgelachen :’]
maar maakt niet uit, dit jurkje doe ik denk ik toch niet naar school. bedankt n___n

Losert hihi
Maar ik vind het wel een leuk sexy jurkje