Got To Dance

Dussss wie kijkt dit?
Sorry als er al een topic is, maar de zoekfunctie werkt niet bepaald geweldig ofzo, en kon ook niets via Google vinden.

ik! vind het een leuk progamma :slightly_smiling_face:

Die jongeren zijn zooo goed! 10-16 jaar

Ik vind het zo vet! Vooral die moderne aziatische danser van 15. Die was echt rockin’.

Welke? Kan het niet meer voor me halen. Eentje die ik nooit vergeet is die doos van 40 hahaha. ‘I’m 40, 40!!! , gimme a break’.

KLIK deze jongen was ook echt supervet, jesuz 10 jaar.

Er was een zo’n jongetje, die vond ik zoooo leuk,even het filmpje opzoeken. Die was helemaal mooi opgemaakt met veertjes enzo.

Ik kijk het wel eens, maar ik vind het veeeel minder leuk dan sytycd. Het niveau ligt nogal laag bij Got to dance vind ik, maar dat ene donkere kleine ventje een uitzondering, die was echt WREED goed.

Oh niet op Youtube kijken. Ik weet nu dus al wie er gaat winnen hahaha.

Laag? De audities wel ja. Maar verder zeker niet, en de 10-18 jarigen liggen op hetzelfde niveau als de 20+ jarigen bij SYTYCD. Het lijkt gewoon op een minder niveau omdat iedereen daar auditie komt doen, en dat bij SYTYCD niet het geval is. Bij Got To Dance komt al het volk er op af, een beetje net als Popstars, maar uiteindelijk blijven de goeie over.