Gosupermodel kinderachtig?

ik ben 14 (bijna 15) jaar en zit nog op gosupermodel
is dat kinderachtig of zitten er nog meer hier op gsm?
liefs.xx

ik heb er nooit op gezeten, maar het klinkt best kinderachtig

Ja. Het is kinderachtig.

grapje. Nee ik vind het wel echt. Maar het is geen feit.

wat is het?

kijk maar op www.gosupermodel.nl

Ik vind van wel.

Ja. Ik heb het lange tijd zelf gespeeld, maar iedereen is er uit op ruzie, je wordt niet gerespecteerd, en het draait allemaal om populariteit, bah.

Als je het leuk vind, maakt het toch niets uit of het kinderachtig is of niet (;

Als jij het leuk vind, waarom niet?
Wat maakt het uit dat anderen het kinderachtig vinden? :slightly_smiling_face:

Ik zat er ook op, ben ook een keer naar zo’n meeting gegaan, ik spreek die mensen nooit meer. Ik ken wel 2 meiden, die zijn nu BF’s, dat is wel leuk maar ik heb d’r zelf niks aan over gehouden. Rot spel vind ik het nu.

En trouwens op 14 jaar mag je toch nog best ‘kinderachtig’ zijn? :’]

als jij het leuk vind, gewoon blijven doen joh! (:
who cares?

probeer ook eens: www.polyvore.com (;

Kinderachtig is het niet. Het idee misschien wel, maar ik zit vooral op het forum dus ik vind dat het meevalt haha. Al gedragen sommige mensen zich echt als kleuters.

Ik heb het vroegah ( 3jaargeleden) ook gespeeld alleen deed iedereen kut tegen elkaar!
Er was altijd ruzie enzo!
Tsjaa ik vind het niet leuk meer maar als jij het leuk vind : why not!
Heb schijt aan alles en iedereen, als je dat hebt dan ben je pas jezelf!anders is iedereen straks hetzelfde.

Dat moet je zelf weten
Ik heb er niet echt een mening over maar zelf zou ik 't niet doen

Dat dus (:

Ik moet wel zeggen dat het forum gezellig was, al is het verpest door een bepaalde tweeling met een gigantisch ego.

haha, ik gebruikte stiekem de mobiel van mijn broer om ‘geld’ op die site te krijgen, daar heb ik wel problemen mee gehad. :laughing: