GoSuperModel account.

Hallo! Ik verkoop mijn GoSuperModel account omdat ik soms nog wel actief ben maar ik doe er verder niet echt iets bijzonders mee. En omdat ik een beetje in geldnood zit met kerst is alles natuurlijk welkom!

Het is een account met level 11 die al 2 jaar bestaat, je kan natuurlijk ook nog alle spullen overplaatsen als je zelf een account hebt ( dit wil ik ook wel doen ) of je kan een nieuw account maken met een leukere naam en daarop nieuw beginnen. Het account heeft rond de 100.000 gm en heeft in de garderobe wel meerdere dingen met waardes tussen zitten wat een kleine 150.000 kan opleveren. Ook zit er uiteraard nog een maand VIP op!

Ik verkoop ook spullen los dus hier kan je me ook over contacteren.

Groetjes, Melany.

up

Up

Ehmm ja denk dat niemand hier dit wil kopen, sorryy.

Ben je serieus?

Ik denk dat je hiermee beter bij een andere doelgroep kunt zijn

:grinning_face_with_smiling_eyes:

volgens mij moet je een ander forum proberen…

Waarom kan ik hier in niet serieus zijn? Er zijn genoeg meiden op die dit spelen al 18 jarige.

Ik speel het zelf niet meer, en dat is misschien wel leuk voor mensen die er nog wel op spelen. Niet zo dom doen. :wink:

Weinig kans

Zeg ik dan dat ik er zeer van overtuigd ben dat ik het hier ga verkopen?

Foto’s enz. zijn verplicht. Snap dat het hier lastig wordt, maar kun je niet een printscreen maken van je account en bijv. de account wijzigen-pagina, zodat het duidelijk is welk account je specifiek verkoopt en dat het echt die van jou is?

okeeeeeeee

Ohja en dat binnen 24 uur doen svp anders sluiten we dit topic.

Ik bedoel meer van dat niet veel meiden ‘echt’ geld gaan betalen voor iets virtueel.

Je bent wel erg aanvallend naar iedereen zeg :3

@Magnifico: je moest eens weten hoeveel meiden geld neerleggen voor een abbonnement daar :’) Belachelijk gewoon haha.

Btw ik denk ook niet dat je het met echt geld verkocht krijgt hier.