Gossip Girl

weten jullie hoe + waar ik gossip girl kan kijken(seizoen 1)?

en wat raden jullie aan; de eerste 2 delen van het boek of de tv-editie gossip girl boek?
of is dat gewoon hetzelfde??

xxx

reageer please.

thuis.

youtube of koop de serie.

en er zit natuurlijk een verschil tussen ja:
bewegend beelfd of stilstaande letters.
oke, flauw.

tv lijkt me persoonlijk leuker dan boeken.

gebruik gewoon de zoekfunctie, ik gebruikte eerst sidereel.com om de serie te kijken maar volgensmij kan je het beter downloaden met Vuze ofzo(dan typ je bv in: Gossip.Girl.S02E12 ) die kwaliteit is ook veel beter! en ik zou denk ik eerst de serie kijken en daarna de boeken lezen want die zijn veel uitgebreider…

dankje, misschien koop ik die dvd box wel;)
ik heb trouwens even die vraag veranderd:P er hoorde tv-editie boek te staan…

UUUUUUUUP.

http://www.free-tv-video-online.info/internet/gossip_girl/

Via deze site keek ik het, maar nu werkt die site bij mij niet meer,
Mss dat hij het bij jullie nog doett…
En je kunt ook alle afleveringen van seizoen 1 downloaden via limewire… :angel:

http://www.yidio.com/show/gossip-girl

Via deze site kun je het ook kijkenn… :flushed:

heb seizoen 1 gedownload, en download nu ook iedere week de nieuwe van seizoen 2. Dus ik kijk ze op de computer/ipod.
er zijn ook wel sites, bijv surfthechannel
maar ik heb het liever op de computer staan…
succes ermee!
btw, je kan ook gewoon de dvdbox van seizoen 1 bij de v&d kopen ofzo.

xoxo

Ja, weet ik alleen ik ga ze niet allemaal kijken denk ik…
En die vraag over het boek:
Zijn de eerste 2 delen hetzelfde als de gebundelde tv-editie boek van Gossip Girl?:face_with_raised_eyebrow:

Je kan het op sidereel.com kijken!

volgens mij zijn ze wel hetzelfde, maar het is een tveditie en het verhaal loop verder niet paralel met het boek in de serie, op kleine details na,dus leek het mij logischer als 't was aangepast, maar ik heb het idee dat het boek gewoon een bundel is van de eerste 2 boeken en dus hetzelfde is.

Ik heb eigenlijk een vraag over seizoen 2.
Hoeveel afleveringen heeft die en wanneer komt de dvd-box uit?
Ik kan het niet volgen, omdat ik moet werken de avond dat het uitgezonden wordt.

dat boek heb ik n.n
volgens mij is het gewoon hetzelfde… maar ik weet het niet zeker, hij is iig wel leuk :slightly_smiling_face: én goedkoper dan 2 losse boeken.
oke hier heb je niks aan xD

nou ik heb de eerste 2 boeken gelezen en de tv-editie en er zat geen verschil ja misschien heel klein maar heb ik niet opgemerkt alleen de voorkant was anders.