Gossip Girl

Ik moet een boekverslag maken over Gossip Girl (7e deel er is geen betere, voor Engels dus ik lees het in het Engels haha) Maar ik ben heel slecht in engels en ik heb geen tijd meer om de Nederlandse versie te lezen… Is er iemand die kan helpen?

Zoals wat is de grootste fout van de hoofdpersoon in het boek.

& wat de twee belangrijkste gebeurtenissen zijn in het boek (zo wie zo de universiteit toelating dingen denk ik en…)

en wat de setting van het verhaal is… geen idee wat setting is…

Heel erg bedankt als jullie me zouden willen helpen!

Ehm, je vraagt ons nu om je gewoon je huiswerk te maken?
*correct me if i’m wrong :’)*

er zijn genoeg boekverslagen op internet… (en ik ben pas bij 5 (a))

Mmm nee dat doe ik in princiepe wel ja. Het is meer dat ik van alles wel denk te weten wat het antwoord is maar ik twijfel.

Grootste probleem hoofdrolspeler: Blair wil te graag naar Yale en weigert haar stiefvader te accepterren.

Belangrijkste gebeurtenissen: Toelatingsgesprekken universiteiten en de uitslag van die gesprekken.

Maar dat weet ik dus niet zeker. Het is meer dat ik hoop of iemand weet of dit een beetje goed is =’)

Uhm, internet’s your best friend, we aren’t.

Ik zou zeggen, zoek het op!

Geen idee of het goed is. Maar in het algemeen zou ik je antwoord wat uitbreiden.

Setting is waar het plaats vind.

Oké thanks!

woow, mag je gewoon gossip girl lezen voor je boekverslag :open_mouth:
Dat mochten wij echt niet, wij moesten echt saaie boeken lezen dus wees blij.

^eum je hebt saaie boeken en je hebt compleet nutteloze boeken die enkel goed zijn voor entertainment (gossip girl dus)

Niets tegen Gossip Girl hoor, love it, maar om daar een werkstuk rond te maken… Tja, iedereen zijn mening zeker.

Ik heb ze allemal gelezen, maar weet het niet meer precies, ben nu met die next generation bezig namelijk