Gossip girl online gevolgd?

Zijn er mensen die, net als ik, online gossip girl hebben gevolgd? Ik heb net aflevering 17 gekeken (die is gisteren in Amerika op tv geweest) en ik moeeet er gewoon met iemand over praten!! Echt ik ben helemaal gefrustreerd door het einde!!

iemand??

Jaa ik heb alle afleveringen gezien die uit waren !! Maar das al tydje terug, Ik weet niet meer tot welke aflevering…
Maar GG , helemaal geweldig !!

Jááá ik ben het NU aan het kijken! Ik ben pas bij aflevering drie maar ik ben echt helemaal geobsedeerd erdoor! Haha! Het is zó gaaf en verslavend! OMG I love it!

JAA en het was even zooo fucking spannend! echt, de aflevering vóór de aflevering die maandag in US is uitgekomen, zooo spannend en leuk!

ik kan met je praten, ik ging doooood van het einde! zooo spannend, ik heb me vriendin er meteen een lading van smsjes over gestuurd:P en iedereen die maar ook 1 keer had gezien over gevraagd!

EN binnenkort ook in Nederland op tv XD

ik ga morgen 14-15-16 & 17 kijken =)
werd eindelijk eens tijd dat die site geupdate werd :stuck_out_tongue: ( waar ik het op kijk dan :stuck_out_tongue: )

ik kijk op http://www.sidereel.com/Gossip_Girl Staan alle afleveringen op :slightly_smiling_face:

Ik vond het eind echt vreselijk!! Die georgina is zo’n trut!! Ik ben echt zo benieuwd naar de volgende aflevering. Dat is alweer de season finale…

bdw, hoorde vandaag dat t 3 juni in NL op tv komt. En nu officieel XD

georgie is echt een ***wijf!
ben echt benieuwt hoe het verder gaat & of Dan. S gelooft,

Volgens mij komt het echt wel weer goed tussen Dan en S. Zolang zij nou maar eens in der kop krijgt dat ze eerlijk moet zijn tegen hem.
Maar geloof er ook nog wel in dat het verder gaat tussen Georgie en Dan dan het zoenen. Dan is gekrenkt en emotioneel en iemand anders is dat ook (althans georgie doet zich zo voor), dus ze delen veel emotionele dingen. Dat word gerust nog seks daartussen.

die jurk van Serena op de trouwdag het bovenstuk is geweldig!
iemand een goede foto ervan die ook inzoom baar is ??

Je bedoelt dat gele colletje achtig jurkje?
Vond 'm echt vreselijk! Vond dat Blair wel een mooie jurk aan had.

ja dat ja, ik vind alleen het bovenstuk mooi, die rest niet

Waar kijk jij GG dan?:slightly_smiling_face: het komt voor mij niet goed uit dat het op dinsdag wordt uitgezonden dus wil het op internet gaan bekijken :slightly_smiling_face:

Wat een stom einde… Niks cliffhanger, niks aandacht trekker zodat ik volgend seizoen MOET kijken (al ga k dat natuurlijk wel doen).

Had wat meer verwacht van de finale aflevering zeg…
Het lijkt meer een redelijk goed afgelopen film zo.

Ik heb alle afleveringen gedownload, ben echt obsessed!!
Vond het einde ook wel wat tegenvallen :frowning_face:
Het lijk idd zo een “happily ever after”-einde
Maar toch wil ik het volgend seizoen kijken. Wanneer zou het uitkomen (zijn ze al aan de opnames bezig)

Maandag 1 september begint in Amerika seizoen 2.
Nog even wachten dus!
Ik hoop dat de afleveringen dan weer zo snel online staan als bij het eerste seizoen :slightly_smiling_face:

Wat denken/hopen jullie dat er in seizoen 2 gaat gebeuren?

(Er vanuit gaande dat iedereen die niet wil weten wat er allemaal gaat gebeuren niet dit topic leest)

Vonden jullie ook niet dat die Georgina iets te makkelijk verdween opeens. Vond het iets te makkelijk gaan dat Blair haar ouders had gebeld en dat ze dan naar zo’n kamp moest. Ik vond Georgina echt irritant, maar had wel gehoopt dat het wat lastiger was om van haar af te komen eerlijk gezegd.

Ja dat vond ik ook, dat haar ouders daar oppeens waren vond ik een beetje fake :S

Maar ik heb gelezen dat Georgina weer terug komt in seizoen 2, en dat het waarschynlyk niet zo goed gaat met Dan&Serena in seizoen 2 :frowning_face:

Ooeehh oke!
Maar het is nu toch al uit tussen Dan en Serena?