Gossip Girl-kast ruim 13 miljoen euro waard

Is het de hemel? Nee, het is de kledingkast van hitserie Gossip Girl. Waarde? 13 miljoen euro.

Rek na rek hangen de vakkundig uitgezochte outfits klaar om Serena van der Woodsen (Blake Lively) en Blair Waldorf (Leighton Meester) te complimenteren.

Hervé Léger, Chanel, Alexander Wang, Versace en Calvin Klein vechten om een plekje in de kledingkast, net als Anna Sui, Prada, Marchesa en Marc Jacobs. Nee, en dan de eindeloze rekken vol designer tassen, schoenen en sieraden. Het prijskaartje van al deze pracht? Geschat op ruim dertien miljoen euro(!)

Chace Crawford, Nate Archibald in de serie, vertelde Grazia: “De meisjes verdwijnen voor uren in die enorme kledingkast. Ik vraag zelfs of ze me niet willen inroosteren net na Blake; ze zorgt er altijd voor dat ik te laat ben voor mijn volgende scène. Ik zeg dan ook vaak dat ze haar extra tijd moeten geven in ‘Disneyland‘.”

http://www.grazia.nl/wp-content/uploads/2009/10/GossipGirl.jpg

bron: Grazia

Chace onthulde ook dat het – natuurlijk – de vrouwenkleding is die het meeste van de ruimte inneemt: “Ik heb maar vijf paar schoenen in één grote doos. Terwijl zij hun kleding verspreid hebben over vijf verdiepingen.”

WHAAAA. jaloers. Ik denk niet dat ik hoef te vragen wie ook zo’n kast wil :grin:

OMG!!! Hoe geweldig zou het zijn als deze kast van mij was, waaaahhh

o-m-g! Dat wil ik ook wel ! :stuck_out_tongue:

WTF !
Dat is gewoon een hele kledingzaak ondertussen !

Als je dan een leuk feestje hebt ofzo ga je gewoon even daar langs :'D

wauw :bowing_man:

Nice, dat wil ik ook wel ^^

come to mama :headbang2

-stilte-

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :expressionless:

waaaaaauwwww

Hemels! Ik denk dat je mij daar voor twee weken kan opsluiten en dan nog verveel ik me niet

Mijn god. Pure liefde die kast.

=D

gheghe :3