Gossip and catfights

weeer leuk !
dooor =)

leuk leuk :dancing_women:

Verder !

echt leuk
more! :grinning:

idd

Hi meiden,

Ik was op vakantie en heb daarom een tijdje niets meer van me laten horen. Vandaag zal ik weer een stukje plaatsen, leuk om te lezen die positieve reacties! Die had ik serieus niet verwacht.

Ja dat zal best kunnen! Ik probeer er natuurlijk zo goed mogelijk op te letten.

De dichtgeklapte deur liet een een windvlaag achter en de geur van Lauren haar parfum bleef in de kamer hangen. Chloë ging op haar bed zitten. ‘Wat is ze toch adembenemend mooi!’ Verzuchtte Faith, maar toen ze Chloë’s blik zag hield ze snel haar mond. Maar in feite – dacht Chloë – had ze gelijk. Ze wás ook adembenemend mooi, en dat kon ze niet uitstaan. Chloë was er altijd trots op geweest dat ze haar beste vriendin was. Eigenlijk had ze haar populariteit aan haar vriendin te danken, al gaf ze het niet graag toe. Maar Lauren ging steeds vaker met de eer strijken, en Chloë voelde steken van jaloezie. Niet dat ze zelf niet mooi was, nee hoor gebrek aan aandacht had ze niet met haar prachtige blonde grove krullen en reebruine ogen. Nee daar lag het aan. Ook Chloë kwam uit een steenrijke familie, haar moeder en Laurens moeder waren goede vriendinnen. Het lag dus niet aan het geld, want ook dat was er genoeg. Waar lag het dan aan? Ze was het gewoon zat dat Lauren altijd een streepje meer had, dat ze altijd de tweede keus was. Als er over hen gepraat werd – wat zo ongeveer dagelijks gebeurde – was het altijd Lauren en Chloë, nooit andersom. Lauren haalde altijd betere cijfers, zag er altijd net ietsje beter uit, ook als ze praktisch het zelfde droegen. Ze had altijd de leukste jongens, Lauren en Luke hadden ooit wat gehad, maar toen Lauren niets meer in hem zag had Chloë haar kans gewaagd. En toen ze vorig jaar selectietrainingen hielden om de aanvoerster van het eerste hockeyteam te worden, werd uiteraard Lauren gekozen. Terwijl Lauren te laat kwam, en zijzelf echt duidelijk beter was. Maar ja, het was Lauren Mackenzie, en dat zei al genoeg. En dit was ze allemaal zat, samen met haar vriendinnen Faith en Taylor zou ze er alles aan doen om de koningin van Cat-Academy te worden – zonder hulp van Lauren. Ze lachte in zichzelf, Lauren dacht dat ze een geweldige vakantie met Luke zou hebben gehad. Niets was minder waar, Luke was inderdaad mee geweest maar ze hadden de hele tijd ruzie gemaakt. Het was helemaal pijnlijk geweest toen Luke vroeg wanneer ze Lauren weer eens zag omdat ‘hij het wel leuk vond om d’r weer eens te zien.’ Vanaf dat moment had Chloë besloten dat ze Luke het liefst uit de buurt van Lauren hield. Maar de gedachte dat ze niet over genoeg macht bezat om Luke tegen te houden knaagde aan haar. Ze besprak haar plan met Faith en Taylor die er helemaal achter stonden. Ze hieven met zijn drieën hun glas champagne op. Dit jaar ging anders maar geweldig worden, ze kon niet wachten; laat de strijd beginnen.

Cat-Academy Message postvak-in:

Lauren Mackenzie: [i]Wat is er aan de hand? Heb ik 
iets gemist?[/i]
ChloëEdison: [i]Ik heb geen idee waar je het over hebt.[/i]

leuk verhaal

Even een upje. Dus; up.

verder :grin:

up

leuk uppp

Het begin doet me heel erg denken aan die film met de olsen twins xD
Ene een trutje die andere een ‘gotic’ en ook nog drummer van een band :stuck_out_tongue:

Maar wel leuk verhaal :grinning:

up!

1 heel klein dingetje wat me toevallig opviel: in amerika hebben ze allemaal abonnement.

Hee meiden, bedankt weer voor de leuke reacties!

Luke Adams lag op zijn bed, terwijl Evan Vanderlay zorgvuldig zijn kleren uitzocht en alles op kleur in zijn kast hing. Luke lachte om zijn beste vriend, hij was zo ontzettend ijdel dat hij twijfelde wie meer om zijn uiterlijk gaf: Evan of zijn vriendin Chloë? ‘Hé, hoe was het met Chloë op vakantie?’ Evan plofte neer in een stoel. ‘Mwah’, antwoordde Luke, ‘Niet echt bijzonder…’ Evan trok een wenkbrouw op: ‘Hè? Hoe bedoel je niet veel bijzonders gebeurd? Jullie waren drie weken samen man! Als jullie nou nog niet ge-’ ‘Ja ja, ik weet het’, viel Luke hem in de rede, ‘Het moment was er gewoon niet niet.’ Evan keek hem vaag aan. ‘Als ik drie weken met Chloë Edison het bed deelde zou ik het wel weten!’ Luke stond op. ‘Ja we weten allemaal wel hoe jij bent, je wordt niet voor niets mr Flirt genoemd.’ Evan keek geamuseerd. Maar het was waar, Evan was een enorme versierder. Meisjes waren het enige wat hem interesseerde, samen met roddelen en zijn uiterlijk. Als je er zo eens over na denkt lijkt hij verdacht veel op een vrouw. Maar toegegeven, Evan was ook erg aantrekkelijk, met zijn verzorgde blonde haar en grijze ogen kreeg hij elke meisje die hij maar wilde. Toch zal hij zijn wilde nachten en het feesten moeten minderen als hij van plan was om nog een jaar op Cat-Academy door te brengen. Zijn beste vriend Luke Adams was weer een heel ander type. Weliswaar een kop kleiner dan Evan, maar ook hij heeft een uiterlijk waar je ogen als een magneet aan vast plakken. Met zijn zwarte haar leek het alsof hij van Italiaanse afkomst was. Luke zijn ego is een stuk kleiner dan dat van Evan. Hij is een gevoelige jongen die in zijn vrije tijd het liefst muziek schrijft en op zijn gitaar speelt. Luke komt uit Londen, zijn Britse accent maakt hem nog aantrekkelijker. Toen Evan eindelijk had bedacht wat hij aandeed, liepen ze samen naar beneden om naar de eetzaal te lopen voor de openingsmaaltijd van het nieuwe jaar. Het werd steeds drukker en Luke kon er niets aan doen, maar zijn ogen dwaalden af op zoek naar Lauren. Maar hij kon haar niet vinden. Vergeet haar – zei hij tegen zichzelf – je hebt Chloë! Ze is verleden tijd. Hij schrok op uit zijn gedachten toen Evan hem enthousiast tegen zijn schouder stompte: ‘Wauw moet je die chick eens zien!’ Voor hen liep een klein meisje met rood haar. Haar grote groene ogen straalden een onschuldige blik uit. Naast haar liep een meisje met ravenzwart haar, ook al zo klein. ‘Ehm ja leuk!’ Zei Luke, nog steeds met zijn gedachten bij iemand anders.

Cat-Academy Message postvak-in:

LaurenMackenzie: [i]Hé, ik zie je wel kijken hoor! Ze 
            zijn nieuw dit jaar, tweeling Montreal.[/i]	
            EvanVanderlay: [i]Hmm, ik voel me betrapt[/i].
LaurenMackenzie: [i]Geeft niet hoor schat, we houden van je.[/i]	
            EvanVanderlay: [i]Hoe meer zielen, hoe meer vreugd![/i]

Geweldig
like always

leuk!
ga maar snel verder :grinning:

leuk geschreven, maar het lijkt wel errug veel op gossip girl (misschien een tip, om het meer je eigen verhaal te maken :wink:)

Ik snap je reactie heel goed, maar lees even terug naar mijn beginpost.
:wink:

Verder bedankt weer!

Ja, die had ik wel gelezen, maar ik vond het er wel heel dik boven op liggen. Maar maakt verder niet uit, want het verhaal is wel leuk geschreven!