Gosh lakjes :D

Heeft iemand ervaring met Gosh nagellakjes?
zijn ze goed? en hoe duur zijn ze?

Dankjewel alvast

Zijn volgens mij niet zo duur, maar ik vroeg me inderdaad ook af of die fijn zijn.

Sorry, ik was mis met Catrice.

Okee ik denk dat ik de lichtblauwe ga kopen nu nog even naarde prijs kijken…

Volgens mij kosten ze iets van 6,50. Maar ik heb er zelf nog nooit een gebruikt, dus ik heb geen idee of ze fijn zijn. Kan dit trouwens niet in het nagellak-topic?

Ik ben groot fan van Gosh, ze zijn ¤ 6,99 bij de Kruidvat.
Ze hebben leuke kleurtjes, lakken fijn en blijven (voor mijn doen) lang zitten. :slightly_smiling_face:

Miss minty dus

Ik wil weten of ze snel ‘chippen’?

Miss Minty is lichtgroen/mint kleur… Ze hebben nu volgens mij ook een lichtblauwe.

Edit: kan 'm alleen nergens vinden op internet. Heb denk verkeerd gekeken :'D

die miss minty heb ik geloof ik. leuke kleur en blijft wel even zitten. was 7 euro geloof ik?

die zijn goed en super leuke kleurtjes!

Volgens mij kosten ze 7,99 of iets in die richting. Ze zijn in ieder geval duurder dan de Catrice lakjes. Ik heb er een paar en ik vind ze best fijn. Vooral de Holographic, die nu helaas uit de collectie is.

Ja ik bedoel echt miss minty die vind ik zo gaaf! Catrice heeft er een die er super erg op lijkt en die catrice is maar 2.50 dus ik ga even kijken welke nou beter zijn…

Ik vind het redelijk goede nagellak.
Ze kosten 6,99 bij de kruidvat, was er toevallig net en toen was er 50% korting op nagellak van GOSH weet niet of dat overal is, en hoelang!

Ik vind die van catrice er echt niet op lijken.
Heb nu Miss Minty op en het is echt mijn favoriete nagellak. Hij droogt snel, dekt mooi, kwastje is fijn, en chipt niet snel.
7 euro valt ook wel mee. (Vind ik dan)

Dan probeer ik die gosh lakjes zeker weten wel als er korting op is!
ik ga morgen even kijken

Er staat niks in de folder…
Bij Gosh is het wel altijd zo (en ook de laatste x dat ik bij de kruidvat was), dat ze 50% korting doen op de producten (en dus nagellakjes) die uit de collectie gaan. Dus is niet op allemaal, alleen de oude. En daar valt miss minty niet onder. Had laatst al gekeken voor een collega.

Ik vind het goede nagellak, het dekt goed en ze hebben leuke kleurtjes. Bovendien doe ik best lang met één potje, haha :grinning:

^Bij ons is er ook 50% procent korting op en ik woon in België, dus ik denk wel dat ze overal korting geven ^-^

Wel handige topic is dit XD

ik vind herome fijner en die heb je ongeveer voor de zelfde prijs bij de kruidvat^^