Gosh actie bij kruidvat

Ik weet niet of jullie het al weten, maar er is deze week een super actie bij kruidvat. Voor de heleGosh collectie geldt: 2 artikelen voor 10 euro !!

Ps. Ikheb al in het forum gezocht en kon hier niets over vinden

leuk! ik ga zeker ff kijken.

heerlijk al die acties whahaha :grinning:

Oh, nice. Helaas heb ik tijdelijk 0 euro’s, maar dat geeft niet.

dat is dan lullig of niet soms
de nagellak is 6 euro als je er 2 neemt dus 10 euro maar er is ook een actie dat het voor de helft van de prijs is dat is dan voor eentje 3
wat is het nou? :stuck_out_tongue:

Gaan we nu voor elke actie een topic openen of wat?

ik heb vanmiddag 2 foundations ingeslagen. waren eigenlijk 10.99 per stuk dus dat komt heeeel mooi uit ! :slightly_smiling_face: laat ze lekker dicht tot de winter ! :slightly_smiling_face:)

Als je geen hier geen interesse voor hebt, dan kijk je toch gewoon niet…

Ik denk dat je bedoelt dat je op sommige artikelen 50 % korting krijgt. Maar dat is niet voor de hele collectie. Ik bedoel dat je uit de hele collectie twee voor 10 euro kan krijgen :wink: (bijv een foundation + mascara samen 10 euro (normaal kosten ze meer per stuk))

nee 50% korting iis op alle make up dus deze lijkt me nogal lullig
:stuck_out_tongue:

vind ik ook een beetje onzin, we kunnen ook folders kijken hoor.

Goh, dat wisten we nog niet… En niet iedereen kijkt in de folder…

^Dan moet je maar kijken

Oh… Ik denk dat je die actie van 28 april t/m 1 mei bedoelt :wink:

^jaa

Jah, maar dan kun je dat toch nog wel met andere mensen delen :face_with_raised_eyebrow:

ik wil zo graag die bronzing poeder.
die actie van 2 voor 10 euro stopt zeker morgen? ):

Er is nu 50 % korting op alle make-up bij de Kruidvat, misschien is dat nóg beter?:slightly_smiling_face:

Geen idee, ik denk dat het doorgaat t/m 8 mei.

Ik denk dat het er aan ligt wat voor artikelen je koopt :wink: (Als je bijv. twee foundation primers neemt, kom je bij de 10 euro actie goedkoper uit :wink: