Gordon's zeer ongepaste en racistische opmerkingen tijdens Holland's Got Talent

Ik kijk zelf geen holland’s got talent maar ik vond dit op een buitenlandse nieuwssite.

Gordon maakt zéér ongepaste opmerkingen en het filmpje is dus al internationaal bekend geworden. Dan schaamt zich duidelijk kapot en is de enige die normaal reageert. De kandidaat zelf reageert er nog wel koeltjes op vond ik eigenlijk.

Ik vond de eerste opmerking ‘nummer 39 met rijst’ al zeer ongepast maar toen de rest er nog even achteraan kwam vond ik het eigenlijk volkomen belachelijk.

Er zijn veel mensen die geschreven hebben naar Simon Cowell, de oprichter van Holland’s Got Talent, omdat ze vinden dat Gordon de show moet verlaten. Hier ben ik het compleet mee eens, wat is jullie mening hierover?

Jup ik vond het ook niet kunnen. Hij deed echt alsof Chinezen dom zijn ofzo. Gewoon echt belachelijk maken.
Sowieso irriteer ik me kapot aan hem in dat programma. En eigenlijk in elk programma(behalve Geer en Goor, dat vind ik wel leuk).

Hey dat is het nummer van de Dr Oetker pizza reclame

Het was niet beleefd nee, maar Simon heb ik ergere dingen horen zeggen, kan me niet voorstellen dat het hem echt wat doet… :stuck_out_tongue:

maar idd, dit was niet ~alleen~ hem belachelijk maken, maar gwn Chinezen. Achja, vind het sowieso een vage man :’)

Dit is gewoon typisch Gordon, raar dat er weer zo’n probleem van wordt gemaakt. Maarja racisme is toch overhyped.

Dus als ik iedere dag racistische opmerkingen maak tegen chinezen is dat ‘typisch solarta’ en moet dat maar getolereerd worden?
Wauw :’)

Hahaha wat een sukkel toch :’) Hij lacht ook echt het hardst om zijn eigen grappen.

‘Best Chinese I had in weeks… HAHAHAHAHHAHA. And it’s not a takeaway HAHAHAHAHAHA.’

Wat is er precies zo grappig? :’)

Ik zag het ja, ik weet niet. Volgens mij heeft hij op iedereen commentaar en ergens was hij nog wel positief ofzo, maar het was wel vrij racistisch.
Dan reageerde idd nog normaal ja.

Maar die gast is door, dus ik ben benieuwd of hij er zelf nog iets over gaat zeggen.

Om eerlijk te zijn vond ik het gewoon heel typisch ‘Ik ben bekend en klets soms uit mijn nek.’

Nee… Maar Gordon maakt constant van zulke beledigende en foute grappen maar dan wordt er ook geen topic gemaakt. Ik zeg niet dat het goed is, integendeel, alleen we moeten het niet uit de context plaatsen.

Oke, erg overtuigend dit. :hammer:

Waar maken jullie je druk om? Er zijn veel belangrijkere dingen om je druk om te maken

Gordon is soms een bitch op tv, maar lang niet altijd.
En in real-life is Gordon echt een goed persoon - mama en ik hebben hem ontmoet (lang verhaal).

Eeeens !

Volgens mij hebben wij al een racistische status opgebouwd door dat zwarte pieten gebeuren (overigens vind ik zware piet niet racistisch) en zoeken mensen nu een reden om ons te kunnen pakken op racisme.

Mensen krijgen nu een goed beeld op Nederland door alles racistisch te noemen.

Ok, Gordon’s reacties zijn super ongepast, maar waarom een probleem ervan maken?

Niemand maakt zich ergens druk om, er wordt alleen gevraagd wat wij ervan vinden, dat is ook het doel van het Nieuws & Actualiteiten deel van het forum

Nah ik vind die ophef wat overdreven. Misschien niet slim van Gordon om dat te zeggen, maar iedereen weet toch dat Gordon gewoon de grappenmaker wilde zijn. Deze grap is alleen slecht gevallen en hij baalt wss dat het nu op Reddit staat.