Goosecraft jasjes

Ietwat duur (tussen de 180 en heelveel euro), maar ik ben verliefd.
Hier een voorbeeldje:
HIERRRR
En je hebt ze ook in allerlei leuke kleurtjes en suede…
Ik heb die zwarte hierboven net gekocht via internet, hoop dat ie mooi zit.
Wat vinden jullie:)?
Xx

meen je dit? open je hier een topic voor?

#teamkansloos

^ Waar slaat dat nou weer op.

^ Waar slaat dat nou weer op.

dubbel

dubbel

Wat is er mis met dit forum? Als ik een post wijzig komt er nog eentje bij…

Ik heb deze!

http://img716.imageshack.us/img716/8566/afbeelding283b.jpg

^^ Hierboven:
Hahah ik heb precies hetelfde jasje, en dezelfe armbanden hahah

Ik vind ze leuk, maar wel een beetje te duur.

Leuk ook die ijs-blauwe! Ze zijn inderdaad erg duur! Ik vind eigenlijk die kobalt-blauwe ook erg mooi, maar ik dacht zwart past overal wel bij…Die is wel 240 euro:O maar dan heb je wel het perfecte echt leren jasje…

O en @ iRosh, mag ik vragen welke maat jij hebt en welke maat jij nu draagt van het jasje? Dan kan ik een beetje inschatten hoe hij bij mij zal zitten…

Ik heb 4 jaar geleden een leren jasje van Goosecraft gekocht en draag 'm nog steeds met plezier! Hij wordt eigenlijk alleen maar mooier. Ik kan me wel herinneren dat ie idd erg duur was. ¤200,- geloof ik… Maar toen had ik geluk dat mijn moeder toentertijd de helft wou bijleggen, want ze vond dat als ik een leren jasje zou kopen, het wel een mooie moest zijn en geen neppe.
Hier heb ik er wel een foto van (sorry dat het geen aparte foto is, maar een hele).

http://farm8.staticflickr.com/7057/6973853387_5ae42d4f65_z.jpg

Die van de ts vind ik niet zo, maar die andere 2 zijn er leuk!

Super mooie jasjes! Helaas zwaar buiten mijn budget ):

wauw mooi !

En wat vindt de rest van de TS haar jasje (A)? :stuck_out_tongue:.
@ Vintagesoul, loopt hij inderdaad ‘uit’ na een tijdje? Dat zei een verkoopster en ze zei dat ik daarom een strakke maat moest nemen.
Bedankt trouwens voor je foto!

UP:)!

waauuuww mooi jasje!

Ik heb zelf een maat m van dat jasje. Ik heb zelf altijd maat 34/36, maar er was alleen nog een maat m over en die zat eigenlijk wel goed. Wel klein beetje ruim, maar nu kan ik 'm tenminste aan met een trui er onder! Uitlopen heeft dit jasje niet bepaald gedaan. En you’re welcome!