Gooische Vrouwen terug kijken?

Afgelopen vrijdag heb ik gooische vrouwen gemist, maar toen stond in de tvgids dat het gister avond herhaald zou worden. maar het was er helemaal niet… stomstomstom… want nu weet ik niet hoe ik het terug kan kijken… <_<
want via rtlgemist moet je toch altijd betalen voor Gooische Vrouwen of niet?
x :wave:

Ik kan het via www.rtlgemist.nl gratis terug kijken.

Ik wilde ook bij rtlgemist kijken, maar hij doet het niet! gromm
Maar ik zit op apple en daar doen filmpjes het vaker niet
Dus ik moet even wachten tot dat de oplader van mn andere laptop binnenkomt(oude is kapot haha) misschien kan ik dan kijken?!

Je hoeft niet voor alle programma’s te betalen maar voor Gooische Vrouwen wel volgens mij. En een een vriend van mij wou het gisteren ook kijken bleek dat het helemaal niet kwam. Misschien dat ie nou op een andere dag herhaald wordt? Maar dat weet ik niet.

nee want het word nu op maandag avond herhaald :grinning:
Dus morgen.

hoe laat?

19.30 op rtl 8 :wink:

Het is zo leuk. Die claire deed zoo grappig
’ ik weet niet of ik nog wel wil leven ’
’ nou, dan maak je dr toch een einde aan!’
Haha, ik vind het echt leuk <3

jaaaaa dat heb ik ook!
ik heb het twee keer gemist en ik kan dat niet terug kijken omdat wij een apple hebben. En we hebben alleen maar apple computers en geen windows :frowning_face:
echt kut haha

Dat moet je toch niet zeggen? :stuck_out_tongue:

hahahahah :grinning_face_with_smiling_eyes: idd die was echt zoowh grappig ik ging helemaal stuk.
Of dat stukje dat ze helemaal dronken is en nog wil gaan auto rijden en aan de verkeerde kant gaat zitten en zegt: “hey waar is mijn stuur nou” :grinning_face_with_smiling_eyes: