Gooi jij afval in de bosjes?

vertaling: je durf het niet weg te gooien in de prullenbak omdat je bang bent dat je raar wordt gevonden?

dan ben je stoer. als je gewoon naar de prullenbak loopt. als je je afval zoals de anderen in de bosjes gooit ben je een meeloper.

Ja, het is ook gek als je niet te lui bent om van je reet af te komen en een paar meter te lopen.

En ik doe het nooit, zomaar afval wegflikkeren. Alleen appelklokhuizen & bananenschillen.

Alleen een appelklokhuis… de rest eigenlijk wel altijd in de prullenbak, alleen wel eens een sigaret op de grond, maar die probeer ik wel altijd in een put ofzo…

Meestal gooi ik alles gewoon weg, en als er geen prullenbak te vinden is dauw ik het wel eens in zo’n rioolding van de stoep, ik heb geen idee of dat erg is? :open_mouth:

Helemaal? Hoeveel meter zal dat zijn, hooguit tien, neem ik aan. En dat is zeker niet raar. Stel je voor al jou vrienden gaan zich snijden.
Wat doe jij dan?

Voor wat precies?

Nee ik gooi alles in de prullenbak, behalve zelden een klokhuis van een appel voor de vogeltjes die ik dan op dat moment niet kwijt van. Erger me dood aan mensen die hun afval achteloos op de grond gooien.

Nee want het is niet stoer om het ernaast te gooien.

Omg ik zag pas een paar van die lompe donders zaten tegen de prullenbak aan en ze gooide het alsnog op de grond -.-’

ik doe eigenlijk alles in de prullenbak
als er geen prullenbak in de buurt is doe ik snoeppapiertjes enzo in m’n zak tot ik thuis ben
en als ik bv een blikje energy heb gedronken en er is geen prullenbak in de buurt dan houd ik het altijd in m’n hand
tenzij er dus een wesp ofzo op af komt dan schrik ik meestal zo hard dat ik het perongeluk de lucht in gooj, dan raap ik het meestal nog wel op maar als het dan op een ongelukkige plaats terechtkomt laat ik het liggen
ik ga niet in de bosjes kruipen voor een energie blikje
maar ik probeer het wel echt áltijd in de prullenbak te gooien

Nee, ik gooi nooit iets in de bosjes of op de grond. Ik doe het papiertje liever eerst even in me tas tot ik een prullenbak zie, dan gooi ik hem daarin. Zo ben ik gewoon. Ik zeg ook altijd tegen me vriendinnen als ze iets op de grond gooien: raap dat op. Ze verklaren me dan voor gek hahaha

Waarom staan er anders prullenbakken?

Ik liep laatst in de stad, en voor me liep een vrouw met een buggy.
Dat kindje die er in zat had een leeg pakje drinken, en die gooide ze zomaar op straat… en die moeder zei er niks van. Ik had echt zoiets van, wtf?
Jong geleerd, oud gedaan…

Alleen op het schoolterrein flikker ik het in de bosjes, dan hebben de corveeers ook nog wat te doen he! :wink:
En soms als er echt nergens een prullenbak staat, gooi ik mijn kauwgom op straat, maar dan alleen in de stad ofzo, niet in “de-mooie-natuur”…

niet als er naast je een prullenbak staat maar anders wel ;p en dan gewoon alles

Ik gooi het altijd in de bak. Vind het aso wanneer het op de grond terechtkomt.

Dus je vindt het stoer om zooi in de bosjes te gooien? :’) Hilarisch hahaha

Als de natuur het kan verteren en er is geen afvalbak in de buurt, wil ik nog weleens wat in de bosjes gooien.
Dingen als papiertjes stop ik altijd in mn broek- of jaszak en dan gooi ik het thuis weg, of in de eerste de beste prullenbak.

ik gooit 't bijna altijd in de afvalbak en als ik d’r geen zie dan hou ik 't gewoon bij me totdat ik d’r wel een zie. zo moeilijk is dat toch niet?!