Gooi jij afval in de bosjes?

Hoi,

Als ik met mijn vriendinnengroep in de pauze buiten sta te praten eten en drinken we altijd wat. We gooien het afval eigenlijk altijd in de bosjes vlakbij. Meestal zijn het blikjes, drinkpakjes, appelklokhuizen, bananenschillen enzo. Beetje om stoer te doen ook en daarom doet iedereen het. Ik heb er eigenlijk nooit zo over nagedacht maar toen een leraar ons aansprak heeft hij het verboden.

Nu ben ik benieuwd of jullie dit ook wel eens doen en of je er eens op bent aangesproken? En zo ja, wat voor afval gooi je soms weg? Wel gewoon eerlijk zijn graag…

Afval hoort in de prullenbak, dus daar gooi ik het ook in.

Nee, ik vind het niet kunnen.
Net als kauwgom op straat gooien, is ook ranzig.

Nee ik gooi het in de afvalbak, die staat er niet voor niets he.

-

nee ik gooi geen afval op straat. Zoveel moeite kost het niet om het in een afvalbak/container whatever te gooien.

Nooit, ik kan er echt niet tegen als ik mensen iets op de grond zie gooien.
Ik loop altijd naar een afvalbak ook al staat die ver weg.

Dat doe ik nooit. Het enige wat ik in de bosjes gooi zijn appelkrozen, maar die worden toch verteerd door de natuur.

appelklokhuizen gaan bij mij weleens in de berm, de rest gaat in de prullenbak. Een appelklokhuis wordt binnen een paar dagen wel opgegeten door beestjes kauwgom zie je de komende 10 jaar er nog liggen.

Om stoer te doen? Ik vind het eerder laf dat je te lui bent om naar een prullebak te lopen of je durft t niet. Nee ik gooi het zelf altijd netjes in een afvalbak, als er niet eentje in de buurt is, houd ik het bij me totdat ik er een zie…

En het is trouwens ook egt slecht voor het mileu, maar dat zijn nog meer dingen dus die discussie ga ik nieteens beginnen.

Nou ik vindt het niet stoer :confused:
Damn, gooi het in de afvalbak, of is dat te ver voor jullie/jou?

nope! absoluut niet!

alleen appels
maar voor de rest niets

het is pas stoer als je het in de vuilnisbak gooit vind ik haha :grin:
neh, ik bewaar het altijd in mijn broekzak en dan gooi
in het thuis weg, als er in de buurt geen afvalbak is.
of ik bewaar pakjes drinken in mijn schooltas of ik gooi het weg op school.

of als ik in de stad ben met een blikje cola, houd ik hem net zo lang vast totdat ik een afvalbak heb gezien :grin:

Wat enorm stoer.

Alleen soms een appel. Anders niet.

Gooi het eigenlijk altijd weg. Als er geen vuilnisbak is, dan houd ik het gewoon bij tot er wel een is.

Eh…ik bedoel ook niet dat het speciaal stoer is ofzo.
Maar meer dat het raar is als iedereen het doet dat jij als enige helemaal naar de prullenbak loopt.

Nee dat is niet raar.

-